האגודה למלחמה בסרטן וערוץ ג'טיקס יצאו החל מה- 15 ביוני, בקמפיין חינוכי משותף "חכם בשמש" אשר יכלול סדרת מערכונים חדשים שנכתבו במיוחד לילדים, העוסקים בנושא התנהגות חכמה בשמש. במסגרת הקמפיין, הפיקו האגודה למלחמה בסרטן וערוץ ג'טיקס, מערכונים הומוריסטיים באורך של 30-60 שניות, אשר תוכנם הותאם במיוחד לקהל היעד של ערוץ ג'טיקס, ילדים בגילאי 6 עד 14.
הקמפיין יעלה לאוויר בערוץ ג'טיקס ב-15 ביוני, לקראת החופש הגדול ויימשך כל עונת הקיץ. כמו כן באתר ג'טיקס יוקרנו המעברונים השונים. הצופים יוזמנו לדרג את המערכון הכי מצחיק באינטרנט, כל מי שמדרג יקבל מדבקת "חכם בשמש". במערכונים החדשים של השנה שיעלו ב-25.06.08 יככבו צוות שחקני "גור ואוח". סיטקום שהפך לקאלט בקרב קהל המטרה. גור ואוח הם אודי גוטשלק, ואביעד בנטוב. לאודי ואביעד מצטרף אורח מיוחד "הצל" יואב אליאסי כשחקן אורח.
במסגרת שיתוף הפעולה נעלה עם שידורים חוזרים של קמפיין "חכם בשמש" אשר בו מככבים צוות שחקני הסדרה "קומי קומי" עם דודו ארז אשר מותח את העוברים ושבים ברחוב ועל שפת הים ובנימה היתולית מלמד אותם את חוקי "חכם בשמש".
מירי זיו מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן מסרה כי: "מניסיוננו, כאשר פונים לילדים ובני נוער בשפתם ובאמצעי התקשורת הרלוונטיים עבורם, ניתן ליצור שינוי של ממש. לצד הרצאות בגני ילדים ובבתי ספר, אנחנו עורכים מידי שנה מסע הסברה טלוויזיוני עם ערוץ ג'טיקס אשר מעודד מודעות בקרב הדור הצעיר".
שחר דוידסון, מנהל השיווק בערוץ ג'טיקס: "שיתוף הפעולה המוצלח עם האגודה למלחמה בסרטן ימשיך זו השנה החמישית ברציפות במטרה להרחיב את המודעות ולגרום לשינוי ההתנהגות בשמש בקרב הילדים. העברת המסרים באמצעות תכנים איכותיים תוך שימוש בהומור, הינן הדרכים הנכונות והאפקטיביות ביותר לעודד התנהגות נכונה בשמש לטובת עתיד בריא יותר לילדינו".