X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ערוץ ג'טיקס
▪  ▪  ▪

האגודה למלחמה בסרטן וערוץ ג'טיקס יצאו החל מה- 15 ביוני, בקמפיין חינוכי משותף "חכם בשמש" אשר יכלול סדרת מערכונים חדשים שנכתבו במיוחד לילדים, העוסקים בנושא התנהגות חכמה בשמש. במסגרת הקמפיין, הפיקו האגודה למלחמה בסרטן וערוץ ג'טיקס, מערכונים הומוריסטיים באורך של 30-60 שניות, אשר תוכנם הותאם במיוחד לקהל היעד של ערוץ ג'טיקס, ילדים בגילאי 6 עד 14.
הקמפיין יעלה לאוויר בערוץ ג'טיקס ב-15 ביוני, לקראת החופש הגדול ויימשך כל עונת הקיץ. כמו כן באתר ג'טיקס יוקרנו המעברונים השונים. הצופים יוזמנו לדרג את המערכון הכי מצחיק באינטרנט, כל מי שמדרג יקבל מדבקת "חכם בשמש". במערכונים החדשים של השנה שיעלו ב-25.06.08 יככבו צוות שחקני "גור ואוח". סיטקום שהפך לקאלט בקרב קהל המטרה. גור ואוח הם אודי גוטשלק, ואביעד בנטוב. לאודי ואביעד מצטרף אורח מיוחד "הצל" יואב אליאסי כשחקן אורח.
במסגרת שיתוף הפעולה נעלה עם שידורים חוזרים של קמפיין "חכם בשמש" אשר בו מככבים צוות שחקני הסדרה "קומי קומי" עם דודו ארז אשר מותח את העוברים ושבים ברחוב ועל שפת הים ובנימה היתולית מלמד אותם את חוקי "חכם בשמש".
מירי זיו מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן מסרה כי: "מניסיוננו, כאשר פונים לילדים ובני נוער בשפתם ובאמצעי התקשורת הרלוונטיים עבורם, ניתן ליצור שינוי של ממש. לצד הרצאות בגני ילדים ובבתי ספר, אנחנו עורכים מידי שנה מסע הסברה טלוויזיוני עם ערוץ ג'טיקס אשר מעודד מודעות בקרב הדור הצעיר".
שחר דוידסון, מנהל השיווק בערוץ ג'טיקס: "שיתוף הפעולה המוצלח עם האגודה למלחמה בסרטן ימשיך זו השנה החמישית ברציפות במטרה להרחיב את המודעות ולגרום לשינוי ההתנהגות בשמש בקרב הילדים. העברת המסרים באמצעות תכנים איכותיים תוך שימוש בהומור, הינן הדרכים הנכונות והאפקטיביות ביותר לעודד התנהגות נכונה בשמש לטובת עתיד בריא יותר לילדינו".

תאריך:  22/06/2008   |   עודכן:  22/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il