מיצובישי ישראל, מקבוצת כלמוביל, עולה בקמפיין טלוויזיוני לדגם הפאג'רו, תחת הסיסמא: "קרוב אליך יותר מתמיד - מיצובישי פאג'רו המלך", באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG. היקף הקמפיין כ-1.5 מיליון שקלים. מדובר בקמפיין ראשון למיצובישי פאג'רו בטלוויזיה מאז השקת הדגם החדש באפריל 2007.
במרכזו של הקמפיין, מבצע מיוחד על הפאג'רו, המוצע עד סוף ספטמבר במחיר של החל מ-259 אלף שקלים. סרטון הקמפיין באורך 20 שניות, מדגיש את המסר כי מיצובישי פאג'רו, הנחשב לדגם מוביל בקטגוריית רכבי השטח, הוא כעת אפשרי יותר מתמיד. הקמפיין ישודר בערוץ 2, לרבות במסגרת הגמר הגדול של כוכב נולד וכן בערוץ 10 והוא יימשך כשבועיים.
מיכאל פורז, מנהל השיווק של מיצובישי ישראל מציין כי הקמפיין הטלוויזיוני מדגיש את עוצמת המובילות של דגם הפאג'רו בסגמנט רכבי ה-4X4 ואת יכולות השטח המנצחות שלו. עוד מציין פורז כי דגם הפאג'רו החדש רשם הצלחה מרשימה, כאשר מאז השקתו לפני כשנה וחצי נמסרו כ-1500 רכבים.