X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אבישי דוא"ל שטרן אריאלי יחסי ציבור
- הודעה מטעם מי עדן
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מי עדן, חברת המים המינרלים המובילה בישראל וזכיינית הטלוויזיה קשת יוצאות במהלך משותף - ראשון מסוגו בישראל.
במסגרת שיתוף הפעולה שחתמו החברות לאחרונה סביב תוכנית הטלוויזיה "האח הגדול", לראשונה בתולדות תוכניות הריאלטי בישראל, ייהנו צרכני מי עדן בטעמים מהאפשרות להצטרף לבית "האח הגדול" באמצע העונה.
פעילות דומה שנערכה בתוכנית 'האח הגדול' האנגלית, על-ידי חברת נסטלה עם המותג "קיט קט", זכתה לרעש גדול והפכה את המצטרפת מן הבית לסלבריטאית על בבריטניה.
מנגנון המבצע
על כל אחד מבקבוקי מי עדן בטעמים יסתתר קוד בן 9 ספרות, המהווה את קוד הכניסה לבית "האח הגדול". הצרכנים יזינו את הקוד באתר התוכנית ובתוספת פרטיהם האישיים יקבלו מספר, אשר ישמש אותם בהגרלה. כל אחד יוכל להכניס קודים סודיים שונים ללא הגבלה.
בהגרלה יעלו 300 צרכנים הצפויים לעבור סדרת אודישנים בפני מפיקי התוכנית, אותם עברו גם המשתתפים הרגילים.
בסיום האודישנים, בספיישל ענק, יבחרו האחד או האחת המאושרים, שיצטרפו כמשתתפים לבית האח הגדול ויוכלו להתמודד על הפרס הגדול..
יתרה מזאת, המתמודדים עצמם, שכבר מסוגרים בבית עצמו ומנותקים ממקורות חיצוניים, אינם יודעים כי צפוי להצטרף אליהם גורם חיצוני.
ב"אח הגדול" הבריטי קיימו מבצע דומה עם חברת "נסטלה", בחטיפי קיט קט, בעטיו החל מרוץ חסר תקדים להשגת כרטיסי הזהב שהיוו כרטיס הכניסה לבית "האח הגדול" האנגלי.
בין השאר דווחו מקרי שוד של משאיות חלוקה של החטיף ואף מכירה פומבית ברשת האינטרנט, שהשיגה אלפי ליש"ט על כרטיס שאפשר הגעה לאודישנים של התוכנית. המנצחת באודישנים סוזי ווריקו נהפכה בין לילה לסלבריטאית על בממלכה ונבחרה לקשט שערי מגזינים רבים.
אורית גזית סמנכ"ל השיווק של מי עדן מסרה: "הבחירה במי עדן בטעמים לקידום שיתוף הפעולה הייחודי הנ"ל עם קשת היא טבעית. מדובר במוצרים הפונים לקהל רחב, ניתן להשיג אותם כמעט בכל מקום והם מוצלחים במיוחד בקרב הקהל הצעיר והדינמי, בדיוק הקהל אליו אנו פונים בפעילות הייחודית המאפשרת כניסה לתוכנית המצליחה בעולם באמצע העונה. אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו על-ידי קשת לייצר חדשנות בשיתופי הפעולה המסחריים".
האח הגדול, המגיע לראשונה לישראל, מבוסס על פורמט בינלאומי מצליח, אשר כבש כ-70 מדינות ברחבי העולם. בפורמט הישראלי יסתגרו 15 מתמודדים, הזרים אחד לשני, בבית מבודד במקום סודי בארץ, למשך כ-100 ימים, כשהם מנותקים מהעולם החיצון וחשופים למצלמות המתעדות את המתרחש בבית 24 שעות ביממה. במקביל לשידורים ניתן יהיה לראות בכל זמן ובשידור חי מה נעשה בבית, באתרה אינטרנט של קשת. המתמודד האחרון שיישאר בבית יזכה בפרס הגדול - כמיליון שקלים.

תאריך:  01/09/2008   |   עודכן:  03/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קרן לב
- הודעה מטעם הגרנד קניון בחיפה
נאוה עינבר
- הודעה מטעם האגודה למלחמה בסרטן
אתי סנגור
- הודעה מטעם רשת האופנה שיק
איילת אליעזרי
- הודעה מטעם קאלם
גלית הראל
- הודעה מטעם רשת באג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il