חברת סימנס, יצרנית ומשווקת מוצרי חשמל לבית, מעלה קמפיין פרסומי חדש לרגל השקת מדיחי הדור השלישי SpeedMatic , תחת הסלוגן "פעם בעשור מגיעה כזאת הברקה: סדרת מדיחי הכלים SpeedMatic - היחידה בציון AAA שמשיגה נקיון מושלם בחצי מהזמן".
הקמפיין, שנעשה על-ידי משרד הפרסום GPS, כולל תשדירי חסות בטלוויזיה, מודעות ענק בעיתונות ובנקודות המכירה. היקפו: כמיליון שקלים.
"סימנס" פיתחה דור חדש (דור שלישי) של מדיחים עם טכנולוגיה חדשנית, המגדיר סטנדרטים חדשים במונחים של מהירות ויסודיות: ה-SpeedMatic. מדיחי הכלים של סימנס הם המהירים והחסכוניים ביותר בעולם ובו בזמן הם מבטיחים ניקיון מושלם של הכלים. בנוסף, מדובר בסדרת מדיחי הכלים SpeedMatic - היחידה בציון AAA שמשיגה נקיון מושלם בחצי מהזמן, דבר המאפשר חיסכון משמעותי בזמן, במים ובאנרגיה.
לרגל ההשקה והקמפיין, ערכה חברת סימנס סקר צרכנים באמצעות מכון המחקר "שווקים-פנורמה". מהסקר עולה כי ישראלים רבים אינם מודעים לחיסכון המשמעותי במים בשימוש במדיח ביחס להדחת כלים ידנית, שרבים עדיין מבזבזים זמן ומים ושוטפים את הכלים המלוכלכים לפני הכנסתם למדיח, וקיימים הבדלים רבים בין המינים בשימוש במדיח כלים.
חברת סימנס מכשירים ביתיים בישראל שמה לעצמה למטרה להעלות את אחוז חדירת מדיחי הכלים לבתי אב בארץ. כיום אחוז החדירה של מדיחי הכלים עומד על כ-42% לעומת השוק האירופאי למשל, שם אחוז החדירה עומד על כ-70%.
באקלים הישראלי, מדיח כלים כלל אינו מותרות והוא חוסך משמעותית במים ובהוצאות על מים. מדיח כלים ממוצע צורך כ-12 ליטר מים להדחה מלאה של 12 מערכות כלים, ומדיחי סימנס החדשים צורכים כ-10 ליטר בלבד לכמות של כ-13 או 14 מערכות כלים! בהדחה ידנית של אותה כמות כלים יתבזבזו בממוצע כ- 100 ליטר מים (פי 10-8).
מסתבר שרוב הישראלים אינם מודעים לכך: רק 31.7% מהציבור חושב כי שימוש במדיח כלים חסכוני יותר ממים. 5.5% חושבים ששניהם חסכוניים במים באותה המידה. רוב הישראלים - 44.7%, מחזיקים בדעה המוטעית כי שטיפה ידנית חסכונית יותר במים.
ממצא מפתיע העולה מהסקר הוא כי מרבית הישראלים אינם מודעים לכך שבמדיחי הכלים החדשים כלל אין צורך לשטוף את הכלים המלוכלכים לפני שמניחים אותם במדיח. המדיח מסדרת SpeedMatic כולל טכנולוגיה חדשנית ומצויד במערכת מסננים משודרגת הממיסה כל לכלוך ומוודאת ששאריות המזון לא יכנסו לתוך צנרת המדיח.
חברת סימנס, מובילת השוק הגרמני והאירופאי, משקיעה רבות בפיתוח ועיצוב מוצרים, ושמה דגש על השקת מוצרים ייחודיים בעלי חידושים טכנולוגיים. החברה מציעה כיום מדיחי כלים לאנשים המנהלים אורח חיים מודרני המחפשים מוצרים המתאימים לאורח חיים זה. כמו-כן מרבית האנשים ישמחו לפתרונות טכנולוגיים חדשניים שיסייעו בחיסכון בזמן יקר ואם הם גם בעלי עיצוב מודרני ויוקרתי אז מה טוב.
מנהלת הפרסום של סימנס, יפית פסקל מספרת: "מטרת הקמפיין החדשני היא שכמה שיותר משפחות בישראל יכניסו את מדיחי כלים מהדור השלישיאל ביתם, ובכך יחסכו זמן יקר של עמידה מול כיור ויוכלו לנצל אותו לדברים מהותיים וחשובים אחרים. יחד עם זאת יוכלו הצרכנים גם לחסוך בצורה משמעותית בצריכת המים והחשמל הביתיים ולקבל תוצאות ניקוי מושלמות. סימנס הינו המותג המוביל במדיחי כלים בארץ כיום, ומציע חדשנות טכנולוגית לצד חדשנות עיצובית".
קרדיטים: מנהלת הפרסום: יפית פסקל; סמנכ”ל קריאייטיב: אורי לבני; מנהל קריאייטיב: יגאל לוי; קופי: ניר אמבר מנהל לקוח: מודי פרי; תקציבאית: אבישג יונה.