וואלה! שופס מצטרף לערוץ הקניות של MSN.
MSN ישראל ווואלה! שופס, הקניון הוירטואלי של וואלה! תקשורת בע"מ, חתמו על הסכם לשיתוף פעולה, במסגרתו יצורף קניון וואלה! שופס לערוץ הקניות של MSN ויאפשר לגולשים לרכוש מוצרים בחנויות הקניון בכל שיטות הקניה הקיימות ברשת לרבות: מכירות פומביות, מכירות סיטונאיות ומכירה ישירה.
דורון ליבשטיין, מנכ"ל MSN ישראל מציין כי "שיתוף הפעולה עם וואלה! שופס, נועד להרחיב עוד יותר את מגוון השירותים והמוצרים הניתנים לרכישה מקוונת בערוץ הקניות של MSN. אני משוכנע כי שיתוף הפעולה עם וואלה! שופס והיצע המוצרים הרחב שהוא מביא עימו, יסייעו להפוך את הרכישה באמצעות רשת האינטרנט לאטרקטיבית יותר עבור הגולשים".
אורי נדלר, מנכ"ל וואלה! שופס אומר כי "העובדה ש- MSN בחרה בוואלה! שופס כמותג המוביל בתחום הקניונים הווירטואליים, מהווה הכרה בהתפתחות הקניון בשנה האחרונה. אני מאמין כי הופעת וואלה! שופס בערוץ הקניות של MSN תתרום לשני הצדדים: מצד אחד ייחשף וואלה שופס! בפני קהל צרכנים נוסף ומצד שני יגדל משמעותית מגוון החנויות והמוצרים שמציע MSN לגולשיו, תוך הוספת המותג וואלה! לשירותיה".
אודות וואלה! שופס אתר וואלה! שופס נפתח ביולי 2000 ומאפשר לעסקים מהעולם האמיתי לפעול גם ברשת האינטרנט. השירותים הניתנים לבעלי העסקים כוללים פלטפורמת מסחר אינטרנטית בעלת מערכת ניהול מרחוק, סליקת כרטיסי אשראי, שילוח מוצרים מהעסק לקונים, חשיפת ושיווק החנות בקרב אלפי הגולשים המבקרים בוואלה מדי יום.