אופנת הגברים הבינלאומית CELIO צילמה זה לא מכבר את קמפיין סתיו/חורף של הרשת.
את הקמפיין יוביל השחקן והמנחה, גיא זוארץ, העונה על מאפייני הגבר של CELIO תחת הכותרת: The man makes the clothes.
הקמפיין יכלול סרטון שעלות השקעתו נאמדת בכ-1,000,000 דולר ויעלה בערוצים: 22, 10, 24 ובאינטרנט ויציג את קולקציית החורף ברוח אופנתית וקלילה.
גיא זוארץ, בדמות הגבר של CELIO, מתאפיין כנטול פוזה ומסיכות, ה-easy going, הגבר ללא כוכבית וסייג, לבוש בבגדי CELIO - בגדים המדברים במקומו ובעד עצמם.