X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת שו בוקס
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

קובי סקאל, בנו של סולי סקאל, אשר שימש בשנתיים אחרונות כמנכ"ל חברת סקאל ספורט, פתח חברה לייבוא ושיווק מותגי אופנה בינלאומיים. בחברה שנפתחה תחת השם שו בוקס שותפים גם אנשי העסקים שי מרקסון וערן חמד.
החברה חתמה השבוע על זיכיון בלעדי לייבוא ושיווק מותג הנעליים האמריקני מארק פישר, הנחשב למותג בעל הצמיחה הגדולה ביותר בארה"ב.
חברת מארק פישר נוסדה על-ידי מר מארק פישר אשר היה בעבר המייסד והמעצב הראשי של קבוצת ניין ווסט. המותג משווק כיום לכ-10,000 חנויות מובילות, ונקודות מכירה בארה"ב. כיום מהווה המותג ראשון במכירות רשת "MACY'S". כמו-כן המותג משווק בכ-30 מדינות נוספות ביניהן ברזיל, יפן, פנמה, קנדה ועוד.
קובי סקאל מסר כי בשנת 2009 צפויה להיפתח בארה"ב רשת חנויות מותג, תחת השם מארק פישר, וכן השקת רשת הנעליים בשוק הבינלאומי ובישראל. בשנת 2007 מכר המותג 25 מיליון זוגות נעליים בארה"ב, ובשנת 2008 נמכרו למעלה מ-60 מיליון זוגות נעליים בארה"ב.
לדברי סקאל: המותג פונה לנשים בגילאי 25 פלוס ומציע מגוון רחב של נעליים טרנדיות אופנתיות, ברמת מחירים אטרקטיבית ובאיכות גימור גבוהה.
עוד מסר סקאל כי המותג יגיע לישראל באביב 2009, ובשלב הראשון ישווק ב-60 נקודות מכירה שנבחרו בקפידה. ביניהן: חנות אמפוריום במתחם הדיוטי פרי בנתב"ג, רשת חנויות אמפוריום בישראל, ברשת חנויות פקטורי 54 ובחנויות נעלי יוקרה ברחבי הארץ.
מחיר המותג בישראל ישווק במחירים הזהים למחיר המותג בארה"ב בין 300-600 שקלים. עוד מסר סקאל כי בימים אלה מפתח המותג בארה"ב קטגוריות נוספות כגון: תיקי אופנה, ארנקים, חגורות, שיכנסו גם לישראל. להערכת חברת "שו בוקס" במהלך שנת פעילותו הראשונה של המותג בישראל תגלגל החברה מחזור של 8 מיליון שקלים.

תאריך:  23/09/2008   |   עודכן:  23/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ורד ברוצקי
- הודעה מטעם ספידו
מארי מיכאלי
- הודעה מטעם חברת מכרז און ליין בע"מ
מילי הררי
- הודעה מטעם פורום Nokia
טל דקל
- הודעה מטעם רשת אפריל
שלמה בשן
- הודעה מטעם מוזיאון גוש קטיף בירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il