X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מלם-תים
▪  ▪  ▪

קבוצת מלם-תים זכתה במכרז רחב היקף בשירות התעסוקה, במסגרתו תחליף את מערכת הליבה ומערך המחשוב בכל לשכות שירות התעסוקה בישראל. במערכת החדשה ינוהל מאגר כלל דורשי העבודה, כולל נתונים היסטוריים, בהיקף של מיליוני רשומות. היקף הפרויקט מוערך בכ-70 מיליון שקלים, ל-5 שנים, עם אופציה ל-5 שנים נוספות.
מערך המחשוב החדש, אותו נבחרה מלם-תים להקים, יחליף את מערך המחשוב של IBM בן 10 שנים וישרת מעל 650 עובדי שירות התעסוקה ברחבי הארץ, הפרוסים בכ-70 לשכות ברחבי הארץ. כמו כן, ישרת המערך החדש גם את כלל הציבור בישראל, שיוכל לעשות שימוש במערכת באמצעות ממשק אינטרנטי, שיקבל אלפי פניות מדי יום. המערכת החדשה תאפשר להתאים בין משרות פנויות ומחפשי עבודה ושירותים לבין מעסיקים, תוך רמת יעילות גבוהה וקיצור משמעותי במשך ביצוע התהליכים. על-ידי כך יהווה הפרויקט האסטרטגי צעד משמעותי בשיפור היעילות והנצילות של שירות התעסוקה, באמצעות סיוע במציאת פתרונות תעסוקתיים למאות אלפי אנשים הזקוקים לכך, ובכך להביא להקטנת שיעורי האבטלה.
במסגרת הפרויקט תבצע מלם-תים בשירות התעסוקה פיתוח ותחזוקה של מערכות המידע, פיתוח מערכת הליבה של שירות התעסוקה, תחזוקה, תפעול וניהול אתר האינטרנט. בנוסף, תהיה אחראית על ניהול ותפעול מרכז המחשבים, ניהול תשתיות - רשתות תקשורת, מערכת הפעלה, אבטחת מידע, ניהול שרתים, וכן על ניהול משתמשים וציוד הקצה. המערכת תהיה מבוססת באופן מלא על טכנולוגיית מיקרוסופט ותשלב כלי ניהול תהליכים מתקדמים, כלי ניהול מסמכים, פורטל ארגוני ומערך BI מתקדם.
יוסי פרחי, מנכ"ל שירות התעסוקה: "מערכת המידע החדשה תשנה את מפת ותפיסת ההשמה במדינת ישראל. עם סיומה היא תיתן ערך מוסף לכל עולם התעסוקה, לא רק לשירות. הפרויקט יבנה מערכת לאומית להשמה, שבו יתקיים מקום מפגש בין דורשי העבודה, כלל האופציות התעסוקתיות, המעסיקים במשק והמבקשים לשדרג את עבודתם. יבנה עץ מקצועות חדש, מנגנוני חיפוש מתקדמים, ויפותחו כלים חדשים לבצוע התאמות, תוך התחשבות בהשכלתו, מקצועו וניסיונו של דורש העבודה מחד, ובהתאמה לצרכי המעסיק מאידך".
אורי ערד, מנכ"ל מלם מערכות מקבוצת מלם-תים: "מלם-תים מחויבת להצלחת הפרויקט וליעדים שהוגדרו על-ידי שירות התעסוקה שעיקרם: שיפור רמת השירות, הגברת האפקטיביות והיעילות של תהליכי ההשמה, שיפור יכולות הניהול והבקרה. הפתרון שהוצע הותאם לצרכים הייחודיים של שירות התעסוקה הישראלי ואולם הוא מבוסס על best practices ועל פתרונות טכנולוגיים, המובילים בתחומם בעולם. אנו מאמינים כי הצלחת הפרויקט תתרום משמעותית לניהול יעיל ואפקטיבי של מערך שירות התעסוקה".
תאריך:  23/09/2008   |   עודכן:  23/09/2008
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il