X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המשכן לאמנויות הבמה ת"א
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

סדרת "צלילי קסם" של בית האופרה - המשכן לאמנויות הבמה תל אביב, בהנחייתה ועריכתה של ניצה שאול היא הסדרה היחידה בארץ שמגישה את סיפורי הילדות של גדולי המלחינים הקלאסיים.
הסדרה, בעונת 2008/9 חוגגת בת מצווה בהפקות מלאות עם שירה, ריקודים, ביצועים חיים, ומוזיקה חיה של גדולי המלחינים - כולם כתבו מוזיקה נפלאה אבל איזה מן ילדים הם היו? מפגש בין הילדים של היום לבין הילדים המיוחדים - המלחינים של פעם. לאור דרישת הקהל מופע נוסף לכל מלחין בסדרה.
העונה הפעם משלבת מגוון עשיר של סגנונות מוסיקליים - ממוזיקה קלאסית, דרך מוזיקה עממית ועד ג'אז, בהפקות מרהיבות עם רקדנים, זמרים ונגנים. לכל סגנון מוסיקלי הרכבים ונגנים מהתחום - רביעיית ג'אז, אנסמבל ים תיכוני, הרכב קאמרי, להקות מחול המתמחות בסגנונות השונים, סיפור בגובה עיני הילדים ובמרחק נגיעה. המופעים מיועדים לגילאי 4-10.
הסידרה תפתח עם: "מחולות הונגרים וצוענים שרים" - סיפור ילדותו של המלחין יוהנס ברהמס. יוהנס ברהמס הקטן, שכולם קראו לו הנס, התעקש לנגן רק על פסנתר, אך אביו רצה שילמד לנגן על "כלי שימושי" כמו כינור, ויולה, או חליל ויהיה נגן תזמורת. מוזיקה סוחפת, "הריקודים ההונגרים" השירים המפורסמים ועוד. עם זמרת ורקדנים ובליווי רביעייה קאמרית ופסנתר.
  • תאריכים:
  • יום שלישי, 28.10 בשעות 17:00 ו-18:30.
  • יום רביעי, 29.10.08 בשעות 17:00 ו-18:30.
  • יום חמישי, 30.10.08 בשעות 17:00 ו-18:30.
משך המופע: כשעה. מחיר כרטיס: 80 שקלים. להזמנות: 03-6927777. או באתר האופרה הישראלית: www.israel-opera.co.il.
בהמשך הסדרה יועלו המופעים הבאים:
"בוא תנג'אז לי!" - סיפורו של הג'אז בניו-אורלינס
ג'וני נולד בניו-אורלינס וחלם לנגן ג'אז, המוזיקה ששמע בעיר שלו. אבל אמא של ג'וני פחדה שיסתובב בשכונות שבהן היו מועדוני הג'אז. ג'וני התגבר על כל המכשולים, הפך לנגן סקסופון נפלא ולחם נגד גזענות. מוזיקה מחשמלת בסגנונות שונים: בלוז, ראגטיים, סווינג ועוד. עם זמרת ורקדנים ובליווי הרכב נגני ג'אז. 18-16 בדצמבר 2008, בשעות 17:00 ו-18:30.
"שלג, גמדים ולילות לבנים" - סיפור ילדותו של המלחין אדוורד גריג. אדוורד גריג היה ילד חולמני. רוב היום היה שקוע בדמיונות ומוזיקה הייתה אהבת חייו. הוא למד פסנתר עם אמו, והוריו שלחו אותו ללמוד מוזיקה בגרמניה וכשחזר למולדתו נורווגיה היה למלחין חשוב ומרגש והיה הראשון שתיאר במוזיקה שלו טרולים כמו ביצירה המופלאה שלו "פר גינט". עם זמרת ורקדנים ובליווי רביעייה קאמרית ופסנתר. 26-24 בפברואר 2009, בשעות 17:00 ו-18:30.
"חלומות בהקיץ" - סיפור ילדותו של פליקס מנדלסון. פליקס מנדלסון הקטן היה ילד מחונן. הוא בא ממשפחה מאד עשירה והייתה לו ילדות מאושרת. הוא היה ילד יפהפה ושובב גדול, היה לו דמיון עשיר והוא בילה בעולם האגדות שלו. משום כך הוא אהב את המחזה "חלום ליל קיץ" של שקספיר, לו כתב מוזיקה נפלאה. עם רקדנים ובליווי פסנתר, רביעית מיתרים וחליל. 7-5 במאי 2009, בשעות 17:00 ו-18:30.
"שישו ויאסו בטברנה" - סיפורו של המלחין היווני מנוס חג'ידאקיס. מנוס חג'ידאקיס נולד ביוון. הוא כתב המון שירים מקסימים, שכולנו מכירים, מוזיקה לאולמות הקונצרטים, לתיאטרון ולסרטים, ואפילו זכה באוסקר! קצב יווני משגע עם ריקודים מקוריים. בליווי להקה עם כלים אותנטים יוונים, שירה ורקדנים. 30 ביוני - 2 ביולי 2009, בשעות 17:00 ו-18:30.

תאריך:  26/10/2008   |   עודכן:  26/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il