X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סימנטק
▪  ▪  ▪

סימנטק, מכריזה על הקמתה של מחלקת שירותים עסקיים גלובליים(Symantec Global Services) בישראל. במסגרת מחלקה זו, תציע סימנטק מגוון רחב של שירותים שיאפשרו ללקוחות לבחון, לתכנן, להטמיע ולנהל פתרונות ניהול סיכוני IT מלאים. שירותים אלה, המוצעים על-ידי סימנטק לאלפי ארגונים הפועלים ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם, מסייעים לארגונים להפחית סיכוני IT, עלויות ומורכבות, ובכך למקסם את ערך עסקיהם.
"חזון סימנטק הינו להיות מזוהה כיועצת-על בתחום של ניהול סיכונים", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל. "יחידת השירותים העסקיים תאפשר לנו למנף את מערך הטכנולוגיה והשירותים הרחב שלנו, על מנת לספק את המרב ללקוחותינו, תוך הבטחת שמירה על מיקודנו באסטרטגיה ארוכת הטווח של אבטחת ניהול המידע של העולם. מטרתנו הנה תמיד לענות בהצלחה לצרכי לקוחותינו. שותפינו ימלאו תפקיד הכרחי בהטמעה הטובה ביותר של שירות חדש זה, כשהם מספקים לסימנטק ידע טכני רב-ערך על הנעשה בשוק המקומי".
מחלקת השירותים הגלובליים של סימנטק מספקת מגוון של מוצרים בתחומי הייעוץ ובמתן פתרונות ואפשרויות תפעול בכל שוקי EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), בטווח הרחב של אבטחת נתונים, אחסון וזמינות.
בשילוב עם המומחיות של Company-i, מובילת השוק בטרנספורמציית מרכזי מחשבים שנרכשה על-ידי סימנטק ב-2007, שירותי הייעוץ (advisory services) מקיפים תהליכים, תאימות, אסטרטגיית אבטחה, ו-IT ירוק. מדובר בפיתרון הכולל הטמעה ואינטגרציה סביב טכנולוגיות סימנטק ופתרונותיה הטובים מסוגם.
השירותים התפעוליים (operational services) מאפשרים ללקוחות להעביר במיקור חוץ פונקציות IT עיקריות למומחי סימנטק מנוסים, תחת הסכמי רמת שירות (SLA) מותאמים, על-מנת לענות לצרכיהם הספציפיים. ניתן לספק שירותים אלה באתר הלקוח, לספקם מרחוק, או לספקם דרך שילוב של השיטות. סימנטק מספקת גם שרותי אבטחה מנוהלים (managed security services) ברמה עולמית, המבטיחים הגנה בזמן אמת, כדי לסייע לארגונים לשפר את מצב האבטחה שלהם בפני האיומים המתפתחים של ימינו.
על-ידי מינוף מומחיותה העמוקה של סימנטק בטכנולוגיות סינמטק וטכנולוגיות צד-ג' כאחד, לקוחות מסוגלים להפחית את המורכבות והעלויות הכרוכות בניהול סביבות הגנת נתונים הטרוגניות, לשפר ביצועים ולהפחית סיכוני IT נלווים באופן משמעותי.
מחלקת השירותים העסקיים מספקת מומחים לתגבור צוות ה-IT של ארגון, ותורמת מומחיות ותהליכים מומלצים המובילים בתעשייה הקשורים לטכנולוגיות סימנטק ולטכנולוגיות צד-ג'.
סימנטק הינה מובילה גלובאלית באספקת פתרונות אבטחה, אחסון וניהול מערכות, שנועדו לסייע לארגונים וצרכנים לאבטח ולנהל את המידע שלהם. סימנטק, שהמטה שלה ממוקדם בקופרטינו, קליפורניה, פועלת ביותר מ-40 ארצות. מידע נוסף זמין בכתובת www.symantec.com.

תאריך:  26/10/2008   |   עודכן:  26/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il