X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת המשביר לצרכן
▪  ▪  ▪

רשת המשביר לצרכן, חתמה על הסכם אסטרטגי עם קבוצת CORTEFIEL הספרדית במסגרתו תייבא ותשווק המשביר לצרכן בלעדית בישראל את מותג האופנה המוביל SPRINGFIELD.
אסף בן דב, מנכ"ל המשביר לצרכן מסר כי החברה תשקיע 25 מיליון שקלים בהחדרת המותג בארץ. היקף השקעה זו כוללת הקמת רשת חנויות עצמאיות למותג וכן הקמת קורנרים בסניפי רשת המשביר לצרכן.
עוד מסר בן דב, כי התוכנית העסקית כוללת בשלב הראשון פתיחת שבעה סניפים עצמאיים תחת המותג SPRINGFIELD. הסניף הראשון נפתח השבוע במתחם האופנה החדש בדיזינגוף סנטר על שטח של 200 מ"ר והוא יהווה את חנות הדגל של המותג בישראל. כמו-כן, נפתח סניף נוסף בקניון רננים ברעננה על שטח של כ220 מ"ר.
עד סוף שנת 2009 מתכננת החברה לפתוח עוד שמונה חנויות של המותג בישראל בקניונים ובמרכזי קניות מובילים, כמו-כן ייפתחו חנויות ספרינגפילד בתוך כל סניפי רשת המשביר לצרכן עד סוף שנת 2009. בימים אלו פותחת הרשת SHOP IN SHOP של המותג בחמישה סניפי המשביר לצרכן: בגרנד קניון בחיפה, בקיריון בקיריית ביאליק, בקניון איילון ברמת גן, בקניון הגדול בפתח תקוה ובקניון מלחה בירושלים.
חנויות המותג בישראל עוצבו על-ידי מעצבי העל של המותג מאירופה והן זהות לחנויות הדגל של בירות האופנה הבינלאומיות. החנויות עוצבו ברוח הקולקציה, במראה צעיר, דינמי ועשיר ומצוידות במערכת סראונד איכותית על-מנת לספק מוזיקה עכשווית. החנויות מעניקות חוויית קנייה צעירה, תוססת ועכשווית. מדובר בחנויות מעורבות לנשים וגברים, המשלבות פריטי אופנה עם אקססוריז, ומשתרעות על שטח ממוצע כולל של 200-100 מ"ר.
לדברי בן דב: המשביר לצרכן בחנה בשנה האחרונה מספר רב של מותגים מובילים להחדיר לישראל. ספרינגפילד נבחר ראשון כמותג הדגל מאחר והוא נחשב לאופנה מובילה בקרב הצעירים באירופה והתאמתו לקהל הישראלי.
לדבריו: מדובר במותג עם "ערך מוסף" שמתאים לצרכן הישראלי הן במיצוב המותג ורמת המחירים הנוחה לדוגמא: גופיות ב-49.90 שקלים, חולצות ב-59.90 שקלים, מכנסיים ב-199.90 שקלים, ג'ינסים ב-199.90 שקלים, סריגים ב-139.90 שקלים, תיקים ב-199.90 שקלים, חגורות ב-49.90 שקלים, שמלות ב-179.90 שקלים, נעליים ב-149.90 שקלים.
המותג SPRINGFIELD הוקם בשנת 1988 כמותג אופנה הפונה לגברים בגילאי 20 פלוס. לפני כשנתיים השיק המותג בהצלחה לראשונה קולקציה לנשים בגילאי 35-18 פלוס. היום מהווה המותג 40% נשים ו-60% גברים.
החדרת המותג לארץ תלווה בקמפיין פרסום רחב הכולל: פעילות קידום מכירות בסניפים, מודעות בעיתונות ארצית ומקומית וקמפיין אינטרנט, דיוור ישיר לחברי מועדון קלאב 365 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
ההתרחבות הבינלאומית של המותג החלה בשנת 1992 וכיום מוביל המותג בקרב צעירים בספרד ואירופה ב-38 מדינות ומפעיל למעלה מ-1,000 סניפים באירופה עם שני מיליון חברי מועדון צעירים.
המותג כולל ליין רחב של פריטי אופנה ואביזרי אופנה ביניהם: ג'נסים, טישרטים, חולצות פולו, דגמחים, חולצות מכופתרות, שמלות, חצאיות ואביזרים משלימים כמו: חגורות, כובעים, תיקים, נעליים, תכשיטים, גרביים, משקפי שמש ועוד.
עוד מסר בן דב, כי קבוצת CORTEFIEL הספרדית בחנה את שוק האופנה והקמעונאות בישראל וכן הקבוצה ניהלה מו"מ עם גופים מובילים בארץ והחליטה לבחור ברשת המשביר לצרכן ככוח קמעונאי מוביל וכן לאחר בדיקת קהל המטרה ואפיון הצרכנים אשר התאים לרוח המותג.
קבוצת קורטפיל הוקמה בשנת 1888 בספרד ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחום האופנה בספרד. הקבוצה מחזיקה חמישה מותגים מובילים: ,CORTEFIEL, H&P, SPRINGFIELD, MILANO WOMENSECRET. ומפעילה כיום ב-48 מדינות בעולם למעלה מ-1300 חנויות ביניהן: ספרד, בלגיה, פורטוגל, צרפת, גרמניה, אוסטריה, הונג קונג, ועוד. הקבוצה מגלגלת כ-600 מיליון דולר בשנה.
חברת המשביר לצרכן מקבוצת המשביר לצרכן מפעילה את רשת בתי הכלבו היחידה בישראל, המונה 30 סניפים, המשתרעים על שטח מסחר הנאמד בכ-88 אלף מ"ר. החברה מגלגלת מחזור מכירות הנאמד בלמעלה ממיליארד שקלים.

תאריך:  29/10/2008   |   עודכן:  29/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il