קבוצת מגדל עולה בימים אלה בקמפיין רחב היקף לאתר האינטרנט החדש של החברה
www.migdal.co.il. הקמפיין בהיקף כולל של כמיליון שקלים יעלה בשלב הראשון באתרי אינטרנט באמצעות חברת tbwa digital. השלב השני של הקמפיין מיועד לכלול גם פרסום בעיתונות ובטלוויזיה.
משנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי האחראי על פעילות האינטרנט בקבוצה, משה תמיר, אומר כי "דווקא בעת הזו מצוי הלקוח בתחושה קשה של אי וודאות וכחברה המובילה את השוק הפנסיוני בישראל, אנו רואים חובה לעצמנו לספק את הכלים וההסברים על החיסכון הפנסיוני בכלל ועל הפתרונות של קבוצת מגדל בפרט. במסגרת פיתוח האתר הייחודי הושקעו עשרות אלפי שעות איפיון כתיבה ותכנות כדי לייצר לגולשים חווית גלישה נדירה בעולם מושגים מורכב וסבוך".
תמיר מציין כי "לראשונה בישראל הקמפיין לא 'מדבר על' אלא 'מביא את' הכלים השימושיים לתועלת הצרכן, ככל שכל אחת מהמדיות הפרסומיות מאפשרות. כך למשל הפרסום באתרי האינטרנט השונים יאפשר ללקוח התנסות מיידית בסימולטורים, מחשבונים ומדריכים אינטראקטיביים שבהם יוכל כל גולש להציב את נתוניו האישיים ולקבל תשובות פרטניות הנוגעות לתחום הפנסיה וביטוחי הריסק בכל שלב במעגל החיים".
תמיר מציין עוד "כי לקוחות מגדל ומגדל מקפת שייחשפו לקמפיין, יוכלו להירשם לאתר ולצפות במידע האישי שלהם הן בביטוחי החיים וקרנות הפנסיה והן בתחום קופות הגמל, ביטוחי הבריאות וקרנות ההשתלמות שלהם".
מגדל השקיעה למעלה מ-4 מיליון שקלים, בפיתוחו של אתר אינטרנט אינטראקטיבי ייחודי לעולם הביטוח, החיסכון הפנסיוני והפיננסי. כתובת האתר החדשני:
www.migdal.co.il.