מיקרוסופוט וגולדפיש אינטראקטיב, מקבוצת BBDO העולמית, הכריזו על שיתוף פעולה עסקי ראשון. במסגרת שיתוף הפעולה בניהן הפיקה גולדפיש אינטראקטיב את המולטימדיה להשקת תוכנת אופיס XP החדשה. הפקת המולטימדיה תוצג באירוע הכרזת אופיס XP של מיקרוסופט ישראל, אשר יערך היום, יום ה', ה- 28 ליוני בחוות רונית.
עמיחי בר יוסף, מנכ"ל משותף בגולדפיש אינטראקטיב, אומר שדרישות מיקרוסופט להפקת המולטימדיה היו מורכבות ביותר וכללו הכנת מצגת פאואר-פוינט תוך שימוש ביכולות החדשות בגרסת XP: "בנינו סרטוני פתיח בטכנולוגיית פלאש בשילוב טכנולוגית תלת ממד חדשנית וכן סרטון פלאש תדמיתי, המיועד לאירוע השקת אופיס XP של מיקרוסופט ישראל אשר יהווה פתיח לאתר אופיס XP. הסרטון מעביר את המסרים של אופיס XP לשוק הישראלי, כשגולדפיש היתה אחראית גם על המיצוב והמיתוג של המסרים של אופיס XP. כמו כן הפקנו שומר מסך לחלוקה ללקוחותיה העיסקיים של מיקרוסופט".
גולדפיש העניקה חסות לאירוע ההכרזה של אופיס XP והפיקה גם מצגת שתדגים את תכונות תוכנת פאואר-פוינט מולטימדיה החדשה הנכללת בחבילת אופיס XP והמאפשרת ביצועים חדשים ומיוחדים.
בר יוסף מציין שאתר מיקרוסופט ישראל כולל את מצגות גולדפיש וישמש כלי מרכזי בשיווק ה- XP. "האינפורמציה והחוויה המועברת באתר, באמצעות מצגת המולטימדיה, תיצור בידול בין גירסת ה- XP לגירסאות אופיס קודמות", אמר בר יוסף.
Office XP הנה הגרסה המשמעותית ביותר עליה הכרזנו עד היום, אומר אודי ענתבי. המוצר החדש מאפשר למשתמשים לנצל בקלות את היכולות הרבות שיש לאופיס להציע, והכל בלחיצת כפתור. תגיות חכמות מופיעות על המסך ופורסות בפני המשתמש את הפונקציות של אופיס במקום שזה יאלץ לעבור בין התפריטים לחפשן.
חלונית המשימות תופיע גם היא בקידמת המסך על מנת לתת בידי המשתמש כלים חדשים אך יחד עם זאת נגישים וקלים לשימוש, אמר ענתבי.
גולדפיש אינטראקטיב הינה סוכנות אינטראקטיב בינלאומית מקבוצת BBDO, הנותנת פתרונות מלאים בתחום השיווק והפרסום האינטראקטיביים, החל מאיפיון ובניית אסטרטגיה וקונספט שיווקיים, קריאיטיב, רכישה ופריסת מדיה האינטרנט ופיתוח מצגות עסקיות ואתרי אינטרנט מורכבים בשימוש טכנולוגיות מתקדמות. בין לקוחותיה של גולדפיש אינטראקטיב חברות מובילות בישראל, וביניהן: הבנק הבינלאומי הראשון, סלקום, שופרסל, תעשייה אוירית, ישראכרד, הפניקס, גילת תקשורת, רפאל, תדיראן מערכות ועוד רבים.