חברת קפה לנדוור, שנוסדה ב-1919 והינה חברת הקפה הותיקה בישראל, יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום לטלוויזיה.
מטרת הקמפיין להעביר שני מסרים: החברה מתמחה בקפה - ורק קפה! תוך שמירה על המורשת ההיסטורית המפוארת של לנדוור מ-1919 כמותג קפה ותיק ומשובח תוך שילוב חדשנות ופנייה לקהלים צעירים כדי שיכירו את תערובות הקפה הייחודיות של לנדוור.
במסגרת הקמפיין מוצג מוצר קפה שחור חדש: קפה בטעם אספרסו - תערובת בקלייה כהה עשירה בפולי ערביקה.
קמפיין הפרסום נעשה על-ידי חברת קפה לנדוור בתקציב של כ-1 מיליון שקלים ויעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24.