X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Unitask
▪  ▪  ▪

Unitask, בית מערכות המוביל בישראל ביישום והטמעת מערכות Oracle Applications, מאמצת את מחלקת הילדים בבית החולים רמב"ם בחיפה. השנה הוסיפה גם את הגנים הטיפוליים ביקנעם בשיתוף עם רוטרי יקנעם.
מזה חמש שנים פועלת החברה על מנת להקל את חייהם של הילדים המאושפזים בבתי החולים ולא פחות חשוב, כדי להקל את חייהם של אנשי הצוות המטפלים בילדים, 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה.
החברה תומכת בצרכים השוטפים של המחלקות, החל בכיסאות הנקה מיוחדים, דרך ציוד מחשבים מגוון הנדרש למחלקות וכלה בשני אירועים שנתיים אשר הפכו למסורת בבית החולים.
בחנוכה מגיעים עובדי החברה עם סופגניות, מתנות וליצנים, ובפורים עם משלוחי מנות וליצנים.
על מנת לממן את הפעילויות האלו התנדבו עובדי החברה לתרום 70 ש"ח כל אחד, והחברה מכפילה את סך התרומות שנאסף מהעובדים. בשנת 2002 תרמה Unitask 20,000 ש"ח.
יחיאל תושיה, מנכ"ל משותף ב-Unitask אמר: כרוטוריון אני מאמין כי במיוחד בתקופה זו של קשיים כלכליים, על כל חברה להקצות מעצמה על מנת לעזור לאחרים. אנו מאמינים כי חברה שתורמת לקהילה תורמת גם לעצמה, ביוניטסק ביחד עם הרתמות מלא ואקטיבית של העובדים אנו מצליחים להגשים אפשרות זו לתת לבית החולים לילדים ברמב"ם חיפה ולגנים הטיפוליים ביוקנעם עזרה לה הם נזקקים ולהעלות חיוך על פניהם.
ד"ר מיכאל רודשטיין נשיא מכהן רוטרי יוקנעם אמר: רוטרי כארגון המאחד אנשי עסקים שמטרתם תרומה לקהילה מבצע פרויקטים מגוונים כעזרה לילדים נזקקים, קשישים ועוד. רוטרי יוקנעם ביחד עם חברת יוניטסק מאמצים את הגנים הטיפוליים ביוקנעם. חשיבות פרוייקט זה היא במתן אפשרות לאותם ילדים לקבל את אותם דברים שילדים אחרים מקבלים ולגרום להם להרגיש חלק מהקהילה. בהזדמנות זו אני מעוניין להודות לחברת יוניטסק עובדיה ומנהליה על הירתמותם האישית ועזרתם במימוש פרויקט זה.
אודות Unitask
חברת Unitask, בית מערכות המוביל בישראל ביישום והטמעת מערכות Oracle Applications מתמחה במתן פתרונות מחשוב כוללים לארגונים, מוסדות ועסקים.
Unitask משפרת ומשביחה את מערכות המידע של הארגון על-ידי הטמעת פתרונות מובילים מסוגם אשר בשילוב השירותים האיכותיים ש-Unitask מספקת, מבטיחים שביעות רצון גבוהה של הלקוחות.
Unitask מתמחה בפתרונות ERP ,CRM, פורטלים ארגוניים, פתרונות Mobile מבוססי התקנים ניידים וסלולריים, ומוצרים ייחודיים המקשרים את מערכות המידע בליבת הארגון לפתרונות מידע חדשניים.
Unitask פיתחה סל מוצרים לייעול תהליכי היישום, השדרוג והתפעול למערכותe-Business Suite של חברת אורקל (Oracle Applications), המאפשרים חיסכון ניכר בעלויות, תוך קיצור זמני ביצוע ומזעור סיכונים בפרויקט.
בנוסף, מעמידה Unitask גוף ייעוץ למערכות מידע הטרוגניות המשרת את לקוחותיה החל בשלב הגדרת צורכיהם, דרך כתיבת מסמכי הפרויקט וכלה ביישום הפתרונות הנבחרים.
Unitask פועלת זמן רב במגזרי הצבא, הביטחון, התעשיה, התקשורת ועוד, ומעורבת בהשלמתם המוצלחת של פרויקטים מורכבים רבים בישראל ובאירופה.

תאריך:  14/01/2003   |   עודכן:  14/01/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il