X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בינת סמך
▪  ▪  ▪

מוקד הגמלאים הממוחשב אותו הקימה בינת סמך עבור משרד הגמלאים הוסב החל מיום שבת ה-27 לחודש למוקד חירום עקב המצב ביישובי עוטף עזה.
"בעקבות המצב הביטחוני אשר גרר מגוון של מצוקות בקרב גמלאים המתגוררים ביישובי עוטף עזה, נקראנו לפעולה מיידית" מוסר דורון כהן, סמנכ"ל בינת סמך שהקימה ומפעילה את המוקד כפרויקט BPO.
"בהמשך לקריאתו של ד"ר אבי ביצור, מנכ"ל המשרד לענייני גמלאים, הורחב המוקד שהקמנו. התאמנו את המערכות שבו כדי לספק סיוע חירום מיידי וראשוני עבור קשישים המתגוררים בישובים אלה, אשר נפגעו מהפעילות באזור או עבור קשישים ובני משפחותיהם שנקלעו למצבי חוסר אונים, חרדה ובלבול ביחס לנעשה וביחס לפעולות בהן יש לנקוט".
המוקד הינו הרחבה של פרויקט BPO עבור משרד הגמלאים, במסגרתו הוקם מוקד Help-desk ייעודי הכולל תשתיות חומרה ומחשוב לרבות מערכת CRM, מרכזיה וטלפוניה. מוקד החרום פועל בהתאם למסגרות השרות הקיימות לגימלאים כוכבית 8840 מכל טלפון, והוא מאפשר לקשישים לקבל מידע וסיוע במגוון נושאים - ובהתאמה לעיתות אלו.
אודות בינת סמך (אאוטסורסינג)
בינת סמך מקבוצת רד בינת מתמחה בתחומי האאוטסורסינג ושירותי המחשוב בשוק ה-IT. החברה מספקת לארגונים עסקיים שירותים מקצועיים בתחומים הבאים: ניהול ותפעול אתרי מחשב בסביבות מחשוב רב גוניות, הקמה וניהול של מרכזי תמיכה (Help-Desk), הקמת מערכות מחשוב, תקשורת ואבטחת מידע, אספקת שירותים מנוהלים במתכונת של אחריות כוללת - אמנת שרות SLA, יעוץ טכנולוגי ושילוב מומחים במסגרת שירותי התפעול השוטף Steady State .www.bynetos.co.il.
תאריך:  30/12/2008   |   עודכן:  30/12/2008
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il