X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טופ-טיר הישראלית
▪  ▪  ▪

טופטיר השיקה רשמית את השם החדש שלה- SAP Portals.
חברת טופ-טיר הישראלית, אשר נרכשה לפני כשלושה חודשים על-ידי ענקית התוכנה SAP תמורת 400 מיליון דולר במזומן, השיקה אתמול באופן רשמי את שמה החדש - SAP Portals.
במסגרת מהלך הרכישה פיצלה SAP, חברת התוכנה השלישית בגודלה בעולם, את פעילות הפורטל הארגוני שלה, mySAP Workplace, לחברה-בת עצמאית (Spin-off). החברה החדשה, הנקראת SAP Portals היא שילוב של טופ-טיר; החטיבה העסקית של SAP שעסקה בפיתוח ושיווק הפורטל הארגוני, mySAP Workplace ומוצרי המודיעין העסקי mySAP; וכן eSAP - חברה-בת של SAP שעסקה באספקת שירותי ייעוץ ואינטגרציה והתמקדה עד כה בפורטלים ארגוניים ופרוייקטים בתחום ה- e-business.
החברה החדשה תתמקד בפיתוח ושיווק פורטל ארגוני פתוח ושלם ומוצרי מודיעין עסקי והיא תיצור הסכמי שיתוף פעולה עם שותפי OEM, שותפים טכנולוגיים ומשלבי מערכות. שי אגסי, מייסד, נשיא ומנכ"ל טופ-טיר, הוא המנכ"ל העומד בראש SAP Portals.
לפני כשבועיים, בכנס המשתמשים השנתי של SAP שהתקיים באורלנדו, חשפה SAP Portals את האסטרטגיה שלה לשוק הפורטלים הארגוניים. "ארגונים גדולים דורשים היום סביבת מידע משולבת אחת שתאחד את כל היישומים הארגוניים השונים; SAP Portals היא היחידה המסוגלת להציע לארגונים אלו פתרון שכזה", אמר שי אגסי. "המטרה שלנו היא לספק שילוב מלא של כל המידע הפנים והחוץ ארגוני לכל בעלי העניין בארגון. על-ידי שיתוף פעולה עם ספקי התוכנה המובילים בתעשיה אנו מסוגלים לתמוך בכל היישומים העיקריים הקיימים בשוק, ובכך אנו יוצרים ערך עבור לקוחותינו, העובדים והשותפים העסקיים שלהם. כתוצאה מכך, לקוחותינו יכולים למנף בצורה טובה יותר את ההשקעות הנוכחיות והחדשות שלהם ביישומים ארגוניים", אמר אגסי.
הפתרונות של SAP Portals יתבססו על פלטפורמה חדשנית ופתוחה, ויספקו פתרונות משולבים שיקיפו את כל המידע, היישומים והשירותים הפנימיים והחיצוניים הרלוונטיים של הארגון. SAP Portals תספק לעובדים, לקוחות ושותפים עסקיים את כל מה שהם זקוקים לו בכדי להשלים את המשימות האישיות והארגוניות שלהם בכל תפקיד, בכל זמן ובכל מקום. בצורה זו, הפתרונות של SAP Portals יתמכו בכל מחזור העבודה החל מרכישת ידע, ניתוח וביצוע החלטות ועד להטמעה וביצוע ההחלטות שהתקבלו.
SAP Portals תספק פתרון שלם, ובכלל זה מידע, יישומים ושרותים מותאמים אישית. הפתרון ישלב מרכיבים של SAP וכאלה שאינם של SAP, בהתבסס על פלטפורמת פורטל ארגוני פתוחה, תוך שימוש בטכנולוגיית Drag & Relate ו- unification של טופ-טיר. פתרון הפורטל הארגוני יאפשר גם ניהול תכני אינטרנט, איתור מידע וסיווגו, וכן יספק תמיכה לעובדים ניידים. יתרה מכך, SAP Portals יתמקד בפתרונות מודיעין עסקי, ובכלל זה יישומים אנליטיים, אחסון נתונים ודיווח לניהול כל סוגי המידע המובנה ומידע שאינו מובנה.
תאריך:  03/07/2001   |   עודכן:  03/07/2001
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נאוה ענבר, משנה למנכ"ל
- הודעה מטעם ביטוח ישיר
גיא שמואלי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם דורן תקשורת
מכל זילבר, יחסי ציבור
- הודעה טעם יאהו;
השרות מאפשר למשתמשים לצפות בזמן אמת בגולשים עמם הם מתקשרים. השדרוג זמין להורדה חינם לכל גולשי יאהו.
יפית אלירז, יחסי ציבור
ההקלה היא בצורת זיכוי ממס המחושב באחוזים מהשכר ברוטו של העובד
טלי סולגניק, דוברת
- הודעה מטעם משרד החלקאות;
תוכנית "כפר 2000" כוללת סיוע לישובים הכפריים בפיתוח תעסוקות חלופיות לחקלאות, פיתוח תשתיות בישובים, ליווי פיננסי, הלוואות, חונכות עסקית וסיוע בהסרת חסמים לפיתוח הישובים.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il