X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בית דרך חיים
▪  ▪  ▪

בכל אחד מאיתנו טמונה יכולת לרפא, והיא נמצאת פשוט בידיים שלנו. זו, על אצבע אחת, התובנה הבסיסית של הרייקי - שיטת ריפוי טבעית עתיקה מהמזרח שהתגלתה מחדש בתחילת המאה ה-20 על-ידי מיקאו אוסואי, נזיר בודהיסטי מיפן.
מקור המילה "רייקי" הוא ביפנית: ריי = רוח, תודעה אלוהית; וקי = אנרגיית חיים. השילוב "רייקי" משמעו אנרגיית חיים המכוונת על-ידי תודעה אלוהית.
הרייקי, על-פי חסידי השיטה, היא אנרגיה קוסמית, שמרפאת את האדם בשלמותו ומסייעת לשחרר חסימות פיזיות, רגשיות ורוחניות, כאשר המטפל אינו אלא צינור להעברתה.
הטיפול ברייקי נעשה בדרך כלל באמצעות מגע ידיים: ישנן כ-15 תנוחות שבהן המטפל מניח את ידיו על גופו של המטופל או מעט מעליו, ואז, על-פי האמונה, זורמת אנרגיית הרייקי אל המטופל.
בית דרך חיים, הבית לחיים בריאים שבצפון נמל תל אביב מקבוצת שירותי בריאות כללית, משיק בימים אלה סדנה חדשה לרייקי והתפתחות פנימית. הדגש בסדנה הוא על תיעול אנרגיית הרייקי לחיים מתוך תודעה של שפע ונתינה, ובסיומה יוכלו המשתתפים לטפל בעצמם ובקרובים להם באמצעות השיטה.
את הסדנה מנחה גלי צוק, רייקי מאסטר ומאמנת אישית, והיא כוללת שמונה מפגשים שבועיים בני שעתיים וחצי כל אחד, המתקיימים בבית דרך חיים. במסגרת הסדנה יתוודעו המשתתפים לעקרונות הרייקי וההיסטוריה שלה, למהלך הטיפול ברייקי ולשילוב הרייקי במגע ובשיטות טיפול אחרות - והם אף יתנסו בקבלה ובנתינה של מגע מטפל. כמו-כן תהיה התייחסות מיוחדת לטיפול ברייקי בילדים, בהריון ובלידה. ה"דובדבן שבקצפת", לדברי צוק, הוא חניכה אישית, שבה היא תפתח לכל משתתף בסדנה את ערוץ אנרגיית הרייקי הקיים בגופו.
הסדנה הקרובה תיפתח ביום שני 26 בינואר. מספר המשתתפים מוגבל, לכן מומלץ להקדים להירשם. המחיר: 1,350 שקלים. ללקוחות כללית מושלם יש הנחה של 10%.
בית דרך חיים, הבית לחיים בריאים מקבוצת שירותי בריאות כללית, מציע תחת קורת גג אחת מגוון פעילויות לשיפור איכות החיים והבריאות - ייעוץ דיאטתי ונטורופתי, טיפולים אלטרנטיביים, הרצאות, סדנאות העשרה והעצמה, חוגי ספורט ותנועה, וגם מסעדת שף bariba - מטבח מודרני בריא. בית דרך חיים, צפון נמל תל-אביב, 03-6044044.
תאריך:  18/01/2009   |   עודכן:  18/01/2009
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il