חברת id-knowledge, המתמחה בשיווק באינטרנט ובהקמת אתרים ומערכות מסחר אינטרנטיות, המבוססות על טכנולוגיות שיווקיות פרי פיתוחה, מכריזה על סיום פיתוחו של מדריך רום לרפואה אלטרנטיבית.
המדריך לרפואה אלטרנטיבית מכיל את כל הנושאים, הטיפולים והמטפלים בתחום, ובנוי בתפיסה ייחודית, בה הלקוח זוכה למסרים טקסטואליים ברורים, המובילים אותו מתודולוגית למטרה המבוקשת.
זהו המדריך הרפואי השני שמעלה id-knowledge על הרשת; הראשון היה 'מדריך רום לרפואה'. שני המדריכים נשענים על טכנולוגית אחזור ייחודית ומהירה של נתונים, תוך התאמה לקונספט, לתהליך החשיבה ולאסטרטגיה השיווקית של הלקוחות הפוטנציאלים.
קובי פרוינד, מנהל השיווק של id-knowledge, אמר, כי "הרפואה האלטרנטיבית כה נפוצה, שמדריך, שמכיל בתוכו את כל המידע הרלוונטי בתחום, פשוט מתבקש". פרוינד הוסיף עוד, כי תחום השיווק באינטרנט זוכה באחרונה לפריחה. "בניגוד לחשיבה הרווחת", אמר, "דווקא המיתון בשוק העולמי הביא את החברות למסקנה, כי ערוצי השיווק האינטרנטיים הייחודיים זולים משמעותית מהערוצים הקונבנציונאליים, מגיעים לקהל המטרה, ומייצרים את התהליך השיווקי הנכון".
id-knowledge מפעילה בתהליך השיווק ברשת מספר כלים טכנולוגיים ייחודיים, המאפשרים לה לאתר את קהל היעד, 'להביא' אותו לאתר הלקוח ולהציג בפניו את האינפורמציה הרלוונטית, כשהיא מותאמת לתהליך החשיבה שלו.
לפרטים נטוספים:
רונית ויינר, לפידות זמן אמת יחסי ציבור, 03-6208434;
קובי פרוינד, מנהל השיווק של id-knowledge, 03-5340684