חברת התעופה בריטיש איירווייס ממשיכה בקמפיין הפרסום לקידום מחלקת העסקים החדשה Club World.
במסגרת הקמפיין, שהופק על-ידי משרד הפרסום טמיר כהן JWT ישודרו תשדירי פרסומת ברדיו החל מיום ראשון, ה-2 בפברואר, 2003, תחת הסיסמא: בריטיש איירווייס מציעה לך את המיטה. בקמפיין משולבות גם מודעות פרסומת בעיתונות הכתובה והוא יימשך כשלושה חודשים.
הקמפיין מדגיש את העובדה שבריטיש איירווייס היא חברת התעופה הראשונה בעולם המציעה מושב ייחודי ההופך בלחיצת כפתור למיטה שטוחה לחלוטין במחלקת העסקים.
משרד פרסום: טמיר כהן JWT
מנהל לקוחות: רן ברנע
תקציבאי: עידן שוורץ
סמנכ"ל קריאטיב: יורם דמבינסקי
קופי: בועז הלחמי, נועם פתחי
ארט: גדי פוליטי
בריטיש איירווייס מפעילה 14 טיסות שבועיות בקו תל אביב-לונדון והיא חברת התעופה היחידה בישראל המפעילה שלוש מחלקת שירות בכל טיסותיה: מחלקה ראשונה First, מחלקת עסקים Club World ומחלקת תיירים World Traveller.