X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק בינלאומי
▪  ▪  ▪
ערן קריסטל [צילום: יח"צ]

בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה בישראל, ממנפת את פלטפורמת האינטרנט לטובת מהלך של חדשנות שירותית. בימים אלו מקימה החברה מוקד צ'אט אינטרנטי לשירות לקוחותיה הפרטיים והעסקיים. בכך מרחיבה בזק בינלאומי משמעותית את פתחי השירות אותם מעמידה לרשות לקוחותיה: לא רק באמצעות כלי התקשורת הקונבנציונאליים - טלפון, פקס, דואר, מייל... כי אם ולראשונה, באמצעות מערכת צ'אט מתקדמת וזמינה.
כזכור, לפני כחמישה חודשים החלה בזק בינלאומי להפעיל שירות צ'אט ללקוחותיה הפרטיים המבקשים יעוץ ותמיכה טכנית בלבד. לאור ההצלחה של השירות וההבנה של תרומתו לחוויית הלקוח בהתקשרותו עם החברה, החליטה בזק בינלאומי לפתוח מוקד צ'אט שישרת את כלל לקוחות החברה ויהווה ערוץ התקשרות נוסף מול כלל לקוחותיה במסגרת מערך השירות כולו.
באמצעות מוקד הצ'אט החדשני שתפעיל בזק בינלאומי, תספק החברה ללקוחותיה מענה שירותי מקיף, מהיר ונגיש: הלקוחות יוכלו לברר פרטים אודות המנוי שברשותם, לעדכן שירותים, לשדרג מהירויות, להצטרף למבצעים, לשלם חובות, לברר חשבוניות ואף לקבל קבצים ומסמכים מבזק בינלאומי וכל זאת גם בשעות לא שגרתיות. שירות הלקוחות של בזק בינלאומי באמצעות מוקד הצ'אט יהיה זמין ללקוחות הפרטיים עד חצות! וללקוחות העסקיים עד השעה 20:00.
עם הפעלת מוקד הצ'אט האינטרנטי, ללקוחות בזק בינלאומי עומדת היכולת לבחור כיצד נוח להם להתקשר עם החברה ויותר מכך האפשרות לא להיות תלויים בחסמים כאלו ואחרים כמו זמן המתנה, זמן משלוח, שעות פעילות או מגבלה פיזית כזו או אחרת - עכשיו השירות בבזק בינלאומי הוא זמין ומיידי ואף מתפרש על-פני שעות ארוכות יותר וכאמור, מעבר לשעות המקובלות במשק.
לקבלת השירות, יכולים הלקוחות לפנות לחברה און ליין, דרך אתר החברה - www.bezeqint.net. התקשורת עם נציגי השירות של בזק בינלאומי היא מיידית ומתבצעת בצורה פשוטה דרך חלון שיחה. השימוש במערכת אינו מצריך התקנה של תוכנה במחשב הלקוחות.
ערן קריסטל, סמנכ"ל שירות הלקוחות בבזק בינלאומי, "אנו מקפידים כל העת להוביל וליישם חדשנות שירותית המיטיבה עם לקוחותינו ומשפרת באופן מתמיד את חווית השירות לה הם זוכים. אנו גאים לאפשר לכלל לקוחותינו את המעגל הרחב ביותר של אפשרויות להתקשרות וקבלת שירות מיידי ונגיש".

תאריך:  23/02/2009   |   עודכן:  23/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קרן פז
- הודעה מטעם בנק מזרחי-טפחות
שרון דהאן
- הודעה מטעם עיריית עכו
לימור כהן
- הודעה מטעם התאחדות התעשיינים בישראל
ירון לוטן
- הודעה מטעם אתר תפוז
יורם עומר
- הודעה מטעם המלון הסקוטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il