רשת מוצרי הטיפוח Body Shop, עולה בקמפיין פרסום מכירתי בהשקעה כוללת של שני מיליון שקלים. קמפיין הטלוויזיה, שיעלה באמצעות משרד הפרסום fox & friends, מבוסס על ערכי המותג של רשת חנויות BODY SHOP, שהינה רשת חנויות לטיפוח, טיפול ופינוק מן הטבע.
ברשת משלבים בין הגישה הטבעית-מסורתית לגישה המדעית- מודרנית ומשתמשים בחומרים טבעיים, ידע רפואי וטכנולוגיות חדשניות. אריזות המוצרים ניתנות למחזור והשקיות ידידותיות לסביבה, תוך ניסיון להפחית בכמותן. החברה אינה עורכת ניסויים בבעלי חיים ולא משתמשת במרכיבים מן החי.
הקמפיין שיעלה היום ה-29.3 ויימשך עד ערב חג הפסח מציג בת יער ובאופיו נסמך על קמפיין קודם, מציג מבצע אטרקטיבי לימים אלו. בסיום הצגת המבצע מופיע הסלוגן: OF NATURE THE SECRETS - BODY SHOP, שמדגיש את קונספט הטבע הייחודי שמאפיין את הרשת.
דני בראון, מנכ"ל רשת Body Shop: "הקמפיין הנוכחי עולה לאוויר מתוך זיהוי נקודתי של צרכי קהל לקוחותינו בתקופת אי וודאות כלכלית ומתוך הבנה שכיום המחיר הוא פרמטר מרכזי בהחלטה על רכישה בד-בבד עם האיכות. מטרתו של הקמפיין לחזק את הקשר בין מגוון המוצרים הטבעיים שמציעה הרשת לבין הצרכן שבערב חג הפסח לא מוותר על רכישת מתנות לחג אך בו במקביל עושה בחירות נבונות בדגש על מציאת מתנות לחג ברוח VALEU FOR MONEY ואף יותר מזה".
רשת חנויות BODY-SHOP פונה לקהל לקוחות נשי ומעניקה להן חווית קנייה המשלבת מוצרים באיכות מעולה, ניחוחות קסומים ומשכרים, שירות אדיב ומקצועי, ומחירים שווים לכל נפש כך שהפינוק והטיפוח הופכים זמינים לכולן. הרשת מונה כ-40 חנויות בפריסה ארצית הממוקמות במרכזי קניות ובקניונים באזורים אסטרטגיים.