חיים פרג, יו"ר חברת תבליני פרג הודיע היום כי חברת תבליני פרג נכנסת לשוק היפני ומתחילה לשווק את מוצריה ביפן. תבליני פרג חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Nishimoto Trading Co. Ltd, הנחשבת לאחת החברות הגדולות לשיווק מזון ביפן.
בשלב הראשון תשווק החברה את הקינואה הייחודית והאורז המתובל של תבליני פרג, לאחר שמשלוח ראשוני עבר את מבחני הטעימה לשוק היפני והחברה התאימה את אריזת המוצר לקהל החדש. האריזה עוצבה בשפה היפנית, אך הלוגו נשאר בשפה האנגלית. השבוע יצא ליפן משלוח ראשון של קונטיינר אחד מתוך עשרה שהוזמנו.
חיים פרג, הבעלים של תבליני פרג ציין כי הכניסה לשוק היפני, מהווה פנייה לקהלים חדשים, וכי עם תחילת שיתוף פעולה זה, מוצרי החברה ישווקו מעבר לישראל, גם בארה"ב, אנגליה ויפן. פרג צופה כי היקף הפעילות לשוק היפני בשנה הראשונה יעמוד על מאות אלפי דולרים. פרג הוסיף כי ההתקשרות לשוק היפני החל לפני כשנה, כאשר נחשפו מוצרי תבליני פרג בתערוכת המזון הבינלאומית SUMMER FANCY FOOD SHOW שנערכה בניו-יורק. בעקבות כך, החל התהליך של התאמת מוצרי תבליני פרג לשוק היפני.
על תבליני פרג
חיים פרג, דור שלישי ל"תבלינאים" (יוצרי תבלינים) החל את דרכו עם התבלינים בגיל 9. אביו וסבו עוד יצרו תבלינים בלוב. פרג עסק בתחום התבלינים עד גיל 16 וחזר לכך בשנת 1990, כשפתח את החנות הראשונה של תבליני פרג בהרצליה, והחל לטחון את התבלינים במקום. כיום מונה הרשת שלושה סניפים של תבליני פרג ברחבי הארץ וכן 14 חנויות בתוך סניפי מגה. הרשת מונה למעלה מ-100 עובדים. כמו-כן לרשת סניף נוסף בארה"ב.