X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת twentyfourseven
▪  ▪  ▪

רשת האופנה twentyfourseven, יוצאת בימים אלו בשיתוף פעולה אסטרטגי עם אתר mako, במסגרתו תעניק הרשת חסות להשקה המחודשת של ערוץ 24 במהלך חודש אפריל.
ערוץ 24 הושק בשבוע שעבר מחדש בפרויקט 24/7 - 24 יום של שידורים חיים ורצופים. במשך 24 שעות ביממה הישר מהאולפן השקוף שהוקם במתחם מיוחד בנמל תל אביב, בהשתתפות עשרות אומנים ומגישים. בשבוע האחרון הצליח הערוץ להכפיל את נתוני הערוץ ולשבור שיאיי רייטינג מאז הקמתו (קיץ 2003).
במסגרת שיתוף הפעולה, יוכלו הגולשים לזכות בסטיילינג חינם כרטיסים להופעות חיות עם אירוח vip - כמו-כן, יוקם מתחם twentyfourseven באתר mako שבו יוכלו הגולשים לעיין במגזין של הרשת, לבחון את הטרנדים החמים לעונה הקרובה ולבחור את ההופעה אותה הם רוצים לראות ואת הסטייל שבה ירצו להיראות.
לדברי אריה שיבר, מנהל השיווק של twentyfourseven: "אנו מאמינים ביצירת חוויית קניה ייחודית וכוללת ללקוחותינו. אחד מעולמות התוכן הבולטים בקרב קהל היעד הוא מוסיקה ולכן החיבור עם ערוץ 24 ואתר mako נותן ערך מוסף ללקוחותינו". לדבריו: ערוץ 24 פונה לקהל היעד של twentyfourseven אשר חושפת בימים אלה את הקולקציה החדשה של אביב קיץ 2009 ותזמון ההשקה מתחבר עם השקת הערוץ, שימשך כחודש ימים.
בימים אלה יוצאת twentyfourseven בקמפיין רחב לחשיפת שיתוף הפעולה והמבצעים. הקמפיין יערך על-ידי חברת האינטראקטיב the box הכולל אינטרנט, חסויות בערוץ 24, ומסע קידום מכירות בנקודות המכירה.
המותג Twentyfourseven הוקם בשנת 2007 על-ידי חברת רנואר. מדובר במותג אופנה חדש הפונה לדור ה-Y: קבוצת גיל המתאפיינת בקצב חיים מהיר ואינטנסיבי מסביב לשעון, שגדלה בסביבת האינטרנט, מתעדכנת ומעורבת on line בכל המתרחש. כיום יש בארץ כ-16 סניפים של המותג.

תאריך:  05/04/2009   |   עודכן:  05/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il