X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HP
▪  ▪  ▪

במסגרת האחריות התאגידית ובמטרה לסייע לשמירה על איכות הסביבה, פיתחה חטיבת ההדפסה של חברת HP מדפסות טכנולוגיות חדשות ליישום מחויבותה, לצמצום הנזקים הנגרמים על-ידי פליטת חומרים מזהמים והשימוש בחומרי גלם.
בנוסף, בתחום המחזור עושה החברה שימוש בתהליכים מתקדמים המבטיחים שפסולת מחומרה ראשי דיו וטונרים של לייזר ימוחזרו בצורה אחראית ויעברו תהליך דרכו הם יהפכו לחומרים מהם ניתן לייצר מוצרים חדשים כמו למשל פגושים לרכב. בנוסף, 200 מיליון ראשי הזרקת דיו יוצרו מחומרים פלסטיים ממקורות כגון בקבוקי מים.
חטיבת ההדפסה של HP התחייבה למחזר כמיליון טון של ציוד ורכיבים אלקטרוניים ולשלש את כמות השימוש בחומרים הממוחזרים במדפסות הזרקת דיו חדשות עד 2010 (בהשוואה ל-2007). ב-2007 השתמשה HP בכ-4000 טון פלסטיק ממוחזר (שווה ערך לכ-200 מכולות אשפה) לייצור ראשי דיו.
בשנת 2007 בלבד מחזרה HP כ-112.5 אלף טון של חומרה וראשי הדפסה. בשנת 2008 מחזרה HP למעלה מ-250 מיליון ראשי הדפסה. עד היום עברה HP את יעדי המחזור שלה של 500 אלף טון של ציוד אלקטרוני ובכך הבטיחה את השגת היעד של מחזור של כמיליארד ק"ג של חומרה עד לסוף 2010.
שלומי פרייס, מנכ"ל חטיבת ההדמיה וההדפסה של HP בישראל, מציין כי בישראל חלה התקדמות במודעות של הארגונים לאיסוף המיכלים הריקים ומיחזורם. בקרוב נוכל להכריז על הארגון הראשון שאיתו נערוך שיתוף פעולה לאיסוף מכלי דיו ריקים ושליחתם לחו"ל למחזור ולהפיכה למוצרי פלסטיק.
ב-1992 ניסחה HP תוכנית רשמית להגנה על הסביבה על-מנת לצמצם את ההשפעות הסביבתיות של מוצריה באמצעות שימוש נכון יותר של חומרי הגלם, יכולות המחזור ויעילות תהליכי האריזה שלהם. תפקידם של צוותי הסביבה של החברה הוא לזהות, לתעדף וליישם שיפורים על-מנת לעמוד בדרישות הרגולאטוריות ובמחויבותם האישית של עובדי HP ושל החברה כולה.
בנוגע לפליטת פחמן דו חמצני התחייבה HP לצמצם את רמת הפחמן הדו חמצני המופק מהמוצרים והפעילות של החברה בשיעור של 25% (6 טון) עד ל-2010. כמו-כן התחייבה החברה לשפר את יעילות השימוש באנרגיה של מדפסות דיו ולייזר ב-40% עד 2011.
החברה פיתחה טכנולוגיה מיוחדת (Instant-On) במדפסות לייזר, המספקת חיסכון באנרגיה של עד 50% בהשוואה למדפסות אחרות ומאפשרת הדפסה של הדף הראשון בתוך שניות מעטות (פי 4 יותר מהר מהמתחרים). יכולת זו הפחיתה עד היום את פליטת הפחמן הדו חמצני ב-5.25 מיליוני טון - שווה ערך לפליטה של 1.1 מיליון מכוניות בשנה. ה-Instant-On צורך פי 4 פחות אנרגיה כאשר המדפסת במצב מנוחה ופי 1.4 פחות אנרגיה כאשר בפעולה.
HP פועלת גם בשיתוף עם ספקיות נייר, על-מנת לבחון את עמידתן באמות המידה הסביבתיות בכל הנוגע לייצור נייר ומחזורו וכדי לקבוע האם פעילותן עולה בקנה אחד עם המדיניות הסביבתית של HP. בכך מתכוונת החברה להמשיך ולצמצם את הפגיעה הסביבתית הנובעת מייצור נייר הגורם נזק ליערות, למקורות מים וכיו"ב.

תאריך:  10/05/2009   |   עודכן:  10/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית פריד
- הודעה מטעם רשת מלונות רימונים
נטע הר-לב
- הודעה מטעם רשת Cassidi Boutique
זהר נוי
- הודעה מטעם WashingtonTV
דוברות
- הודעה מטעם הבנק הבינלאומי
דוד ברק
אלפים מיהודי צרפת ביקרו ביריד הנדל"ן בפריז שהוקדש לבת-ים ונערך בהשתתפות שגריר ישראל בפריז, דני שק ומ"מ רה"ע בת-ים אורי בוסקילה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il