X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת ניו-פארם
▪  ▪  ▪
[צילום: אריאל בשור]

לראשונה בישראל יוצאת רשת קמעונאית במערך הטבות חדש ללקוחותיה, אשר מציע מדי חודש מגוון של הטבות והנחות בלעדיות בהזמנת דילים, חופשות ונופשונים בארץ ובחו"ל. המיזם בשיתוף חברת קשרי תעופה, החברה הסיטונאית הגדולה בישראל להפעלת טיסות ושיווק חבילות תיור ונופש.
במסגרת שיתוף-הפעולה ייהנו לקוחות ניו-פארם, שיבצעו קנייה בסכום של 99 שקלים ממגוון מוצרי החנות, מהנחות בלעדיות בתחום. יעדי החופשות שיוצעו במסגרת המבצע ישתנו מדי חודש ויותאמו לשוק ולעונה.
לדברי איתן ששון, סמנכ"ל השיווק של ניו-פארם, ייחודו של המיזם בכך שהוא מציע ללקוחות הרשת ערך מוסף אמיתי וחדש מעולם תוכן משיק. "מטרתנו לייצר עבור הלקוח מערך הטבות חזק ומפנק, בתחום הפנאי והלייף סטייל, הנמצא מחוץ לליבת העסק של ניו-פארם, ובכך מחזק את אטרקטיביות הקנייה ברשת ונותן לה יתרון בשוק".
עוד הוסיף ששון, "החיבור בין שתי חברות מובילות בתחומן הוא חיבור אסטרטגי וחדשני. מיזמים שיווקיים דומים, המחברים בין רשתות קמעונאיות לרשתות תיירות פועלים בהצלחה בעולם, וכעת לראשונה גם בישראל".
לדברי יעל ורדי, מנהלת השיווק בחברת קשרי תעופה, תחום התיירות מעניק ערך מוסף משמעותי ללקוחות רשת ניו-פארם בשיתוף פעולה מסוג זה. "אנו שמחים שרשת קמעונאית בחרה להציע ללקוחותיה הטבות בתחום התיירות והנופש ולהשקיע משאבים כספיים ניכרים בכך. ללא ספק הזוכה העיקרי משיתוף-פעולה שכזה הוא הלקוח", דברי ורדי.
שיתוף הפעולה בין רשת ניו-פארם לחברת קשרי תעופה ילווה בקמפיין רחב שייערך במהלך כל השנה על-ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון. הקמפיין יכלול פרסום בעיתונות ארצית, באינטרנט, ובעיקר, בנקודות המכירה של הרשת באמצעות פעילות קידום מכירות ענפה.
המיזם החדש יעלה לאוויר כבר בתחילת חודש מאי. בחודש זה ייהנו לקוחות ניו-פארם ממגוון הטבות בהזמנת חופשות ונופשוני קיץ בחודשים יוני-יולי. בין ההטבות ניתן למצוא, לדוגמא: בתחום חבילות הנופש המשפחתיות: נופש בן שלושה לילות ברודוס, בקלאב אולימפיק פאלאס, 5 כוכבים, על-בסיס חצי פנסיון - ב-360 דולר בלבד לאדם, ועם אופציה ל-10 תשלומים.
בתחום הטיולים המאורגנים: חוויה בולגרית "שום, פלפל ושמן זית", הכוללת שבעה לילות בבולגריה על-בסיס חצי פנסיון - ב-790 דולר בלבד לאדם, ועם אופציה ל-10 תשלומים.
בתחום הטיולים המשפחתיים באירופה: דיל לשבעה לילות בהולנד, בכפרי הנופש לנדל, כולל רכב לשבוע - ב-890 דולר בלבד לאדם, ועם אופציה ל-10 תשלומים.
  • המחירים בכפוף לתנאי המבצע.
רשת ניו-פארם מונה כיום 58 סניפים בפריסה ארצית.

תאריך:  12/05/2009   |   עודכן:  12/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il