X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עיריית תל אביב
▪  ▪  ▪
[צילום: אופיר קפון]

בערב חג השבועות, יום חמישי 28.05.09 בין השעות 15:00-10:00 תקיים עיריית תל אביב יפו - מחלקת 'דיזנגוף יוצר', חגיגת שבועות ססגונית ומרהיבה בשדרות בן-גוריון (מקטע רחוב שלמה המלך ועד כיכר אתרים). האירוע מיועד לכל המשפחה והכניסה חופשית.
בלב ליבה של העיר תל אביב מוגשת לכם פעילות חג ייחודית המיועדת לכל המשפחה. במת קציר וטקס ביכורים מסורתי המעניקים לכם הזדמנות להתחבר אל אותם טקסים נושנים המבוססים על המסורת היהודית על פיה זמן העלאת פירות הביכורים לירושלים אל הכוהנים שבבית המקדש החל בחג השבועות.
חגיגת שבועות בשדרה היא מפגש חושי השואב את השראותיו מהכפר והטבע אל תוך אווירה אורבאנית ועכשווית. באירוע זה הילדים יוזמנו להתנסות חווייתית במהלכה יוכלו לחלוב עזים, להכין גבינות, לטחון קמח באבני ריחיים ולאפות פיתות על הטאבון. עוד במקום, יער פרפרים מרהיב, מתחם לגו והצגה דרמטית ומשעשעת.
יער הפרפרים:
באוהל מרהיב ירוק וססגוני מתעופפים להם מאות פרפרים צבעוניים ונחמדים. קהל המבקרים יוכלו "לגעת" בפרפרים וכן להאכילם. חוויה חושית מסעירה ומרתקת אשר תותיר אתכם נפעמים ונרגשים מעצם המפגש עם הפרפרים. באירוע השחקן הנודע, דודו זר מסדרת הטלוויזיה האהובה והאהודה "פרפר-נחמד" ישיר עם הילדים שירי שבועות ובתום הופעתו יפריח יחד עם הקהל את מאות הפרפרים אל הטבע.
חליבה וחביצה:
מנהג אופייני לחג השבועות הוא אכילת מאכלי חלב. באירוע תתאפשר חליבה ידנית, וחביצת חמאה וגבינה. הילדים יסננו חלב מפוסטר וייצרו מנת גבינה אישית אותה יטבלו בשמן זית וזעתר.
דרך הלחם:
הילדים יקבלו שיבולים יפרידו ויטחנו את הגרעינים לקמח בעזרת אבני ריחיים ילושו את הבצק ויכינו פיתות אישיות אותן כאמור יאפו בטאבון. במסגרת ההפעלה יקבל כל ילד חלב ושקית בד ויכין בעצמו גבינה אותה יוכל למרוח על הפיתה שיכין מכדור בצק שתיאפה בטאבון שיוצב במקום.
קישור ופלך:
הילדים יפרקו צמר כבשים גולמי במברשות, יטוו חוט ידנית ויצפו בעבודה בקישור ופלך.
שוק האיכרים:
ההלכה היהודית קובעת כי את מצוות הביכורים אין לקיים אלא בפירות שבעת המינים. באירוע יוקם מתחם מרהיב ובו דוכנים המציגים שלל פירות וירקות אורגניים לצד יינות, דבש, שמן זית ועוד.
מתחם טֶנֶא:
מצוות הבאת הבכורים היא מהתנ"ך. עיקר המצווה היה הבאת ביכורי השדה לבית המקדש. בארץ נתחדש המנהג בבתי ספר ובהתיישבות הציונית ובימינו נהוג להביא טנא עם פירות וירקות. באירוע יוצבו דוכני ביכורים, אשר ישמשו את הילדים להרכבת טנא אישי מלא כל טוב מפירות וירקות ארצנו וכן תתאפשר הכנת סלט מתכולת הטנא.
לגו-מוטור:
מתחם אטרקטיבי ובו יוכלו הילדים לבנות כלי רכב שונים באמצעות קוביות לגו גדולות. כלי הרכב יוכלו לשמש את הילדים לנסיעה במסלול מיוחד ומפותל שיוקם במיוחד למטרה זאת.
מופע ילד הג'ונגל:
מופע מפתיע ומרתק בשיתוף הילדים המספר את סיפורו של מוגלי - ילד הג'ונגל. במופע משולבות חיות שונות כגון: תוכים ענקיים ומאולפים המבצעים תרגילים ברמה שלא תאמן, כלבים מאולפים במופע עוצר נשימה ונחשי ענק המשולבים בקטעי אילוזיה בלתי נתפסים. המופע מלווה בקטעי פירוטכניקה וטכנולוגית גימיקים ייחודית ומתקדמת.

תאריך:  21/05/2009   |   עודכן:  21/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אופיר שפיגל
- הודעה מטעם מרכז הסיוע לנפגעות אונס ותקיפה מינית
רעיה בלחסן
- הודעה מטעם שמורת הטבע גמלא
תאיר דולב
- הודעה מטעם רשת מחסני השוק
לי ליבר
- הודעה מטעם עיריית ראש העין
ליבי עוז
- הודעה מטעם האוניברסיטה העברית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il