חברת HOT שכרה את שירותי חברת הייעוץ אביב ניהול, במטרה לבנות תוכנית חוצת ארגון אשר תמשיך את תנופת שיפור השירות, המתרחשת בחברה מתחילת השנה.
חברת אביב ניהול תבחן ותנתח את תהליכי הליבה בחטיבות השונות ב-HOT, כגון: תהליכי ההתחברות וההתקנה, חיובים, מעברי דירה ועוד. ניתוח התהליכים יהיה בשיתוף כלל הסמנכ"לים, תוך איתור הנקודות באמצעותן ניתן להשיא את איכות השרות ללקוח לרמות הגבוהות ביותר, בהתאם למדיניות החברה.
כמו-כן ייבנה סט מדדים שיאפשר שיקוף רמת השרות הכוללת המוענקת ללקוח, בכל נקודת זמן, וביצוע פעולות מתקנות ומונעות בזמן אמת.
מיקי מרגלית, סמנכ"ל השירות ב-HOT: "אנו משקיעים משאבים רבים במהפיכת השירות המתרחשת בחודשים האחרונים בחברה, וכבר עתה ניתן לראות שיפור ניכר. אמנם יש לנו עוד עשייה רבה, אך אין לי ספק, כי בסוף התהליך ייהנו לקוחות החברה מרמת שירות מהטובות ביותר בארץ".