X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סייפן
▪  ▪  ▪

אינפיניון טכנולוגיות וסייפן מוליכים למחצה, הכריזו היום (יום ה', 20.2.03) על הקמת אינפיניון טכנולוגיות פלאש GmbH & Co KG, כצעד של התרחבות משמעותית של החברות בתחום זיכרונות הפלאש. צעד זה עולה בקנה אחד עם האסטרטגייה של אינפיניון ( הקרויה "5
ל -1") במטרתה להפוך לספקית פתרונות מובילה.
אינפיניון ממוצבת כיום כספקית השלישית בגודלה בעולם לכרטיסי זכרון למחשבים אישיים, PDAs, שרתים וכרטיסים גרפיים ‘DRAMs’. הקמתה של אינפיניון פלאש טכנולוגיות GmbH & Co KG סוללת את דרכן של אינפיניון וסייפן להיכנס לשוק הצומח של זיכרון הפלאש.
בעתיד, פעילות המיזם המשותף תאפשר לאינפיניון לשלב את מומחיותה בפלאש וב-DRAM למטרת פיתוח של מוצרי הדור הבא.
אינפיניון פלאש צמחה מאינג'נטיקס - מיזם משותף שהוקם בשנת 2001 ע"י אינפיניון וסייפן הישראלית. היום אינפיניון מחזיקה 70 אחוזים מן המיזם המשותף, עם מטה בדרזדן.
דר' הראלד אגרס, האחראי לעסקי אינפיניון בתחום זיכרון: "הודות לטכנולוגית תהליך ה-mm 200 המוכחת היטב, אנו מצויידים באופן אידיאלי בדרזדן לייצור זיכרון פלאש. אינפיניון מתכוונת לנצל את מעמדה יוצא הדופן בעלות הייצור על מנת לבסס מעמדה בשוק מוצרי זיכרון פלאש". הוא הוסיף, כי "מוצרי ה-DRAM של אינפיניון ומוצרי הפלאש של המיזם המשותף ייוצרו ע"י ציוד זהה. אנו מתחילים כעת בהקמת מרכז פיתוח למוצרים נוספים. הדבר עתיד לייצר בקרוב כ-40 משרות נוספות בדרזדן".
דר' בועז איתן, נשיא ונמכ"ל סייפן: "הרחבת הפעילות המשותפת עם אינפיניון היא מהלך נוסף בהפיכת טכנולוגית Saifun NROM לטכנולוגיה המובילה בשוק הזיכרון הבלתי נדיף". הוא מוסיף כי "הסינרגיה בין יכולות הייצור והשיווק של אינפיניון עם הטכנולוגיה ויכולות המחקר והפיתוח של סייפן מציבה את אינפיניון פלאש במיקום מצוין להיות מובילת שוק הפלאש".
מוצרי זכרון פלאש הידועים גם כזיכרון בלתי נדיף, שומרים באמינות על המידע המאוחסן גם לאחר שמנותקים ממקור מתח. זכרונות מידע פלאש ( Data Flash memories) משתלבים כהתקני אחסון מידע גמישים בטלפונים סלולריים, מצלמות דיגיטליות, נגני MP3, ומוצרים רבים נוספים בתחום האלקטרוניקה לבידור ולתעשייה.
זכרונות תכנות פלאש או קוד פלאש (Program flash memories or Code Flash) נמצאים בשימוש בתוכנות מחשבים אישיים, בטלפונים סולולריים ובשאר מוצרי אלקטרוניקה.
זכרונות הידועים בשם: זכרונות פלאש משובצים (embedded flash memories) נועדו לצייד כרטיסי שבבים (Chipcard) המשמשים יותר ויותר ככרטיסי אשראי וכתעודות זהות. אינפיניון היא מובילת שוק בתחום Chipcard ICs מזה שנים רבות.
משרדי אינפיניון פלאש ממוקמים בדרזדן ומנוהלים במשותף ע"י דר' פטר קוכר (מנכ"ל), שקודם לתפקידו היה אחראי לייצור ולפיתוח של תהליך ה-300 mm המוביל בעולם, וע"י רמי לנגר מסייפן (CMO), שקודם לתפקידו זה שימש כסמנכ"ל שיווק בטאואר סמיקונדקטורס.
דר' קוכר: "בעבר, ההסכם שלנו עם סייפן התמקד בזיכרון מידע פלאש (Data Flash Memory). היום אנחנו יכולים גם לפתח, לייצר ולשווק מוצרי תכנות פלאש (Flash Program). בדרך זו הרחבת פעילותנו בתחום הפלאש תאפשר לנו לזכות בנתח עיקרי של השוק הצומח, ולהרחיב באופן משמעותי את אוסף פתרונות הזיכרון שלנו".
רמי לנגר אומר כי: "ע"י הקמת אינג'נטיקס ב-2001, כבר ביססנו קשרי לקוחות בינלאומיים שימומשו ע"י אינפיניון פלאש. כבר סיפקנו דוגמאות של כרטיסי זכרון בקיבולת 64 MB ללקוחות ראשונים".
מחקרי שוק חוזים, כי השוק העולמי של זיכרון פלאש הנאמד ב-8 מיליארד אירו ב-2002,יצמח ב-10 אחוזים לשנה עד שנת 2006.
הכוחות המרכזיים הדוחפים את הצמיחה של זיכרון הפלאש הם השימוש הגובר בטלפונים סלולריים והביקוש העולה למחשבים נישאים ומצלמות דיגיטליות בעלי זיכרון משולב ונייד, שיכול לשמור על התוכן המאוחסן בו ללא מתח.
ייצור של רכיבי Data Flash ראשונים מתוכנן לתחילת החציון השני של 2003 בדרזדן. לאחר מכן זיכרונות Code Flash ראשונים יצאו לשוק בתחילת 2004. אינפיניון פלאש לא רק מייצרת את שבבי זיכרון הפלאש בעצמה, אלא גם מייצרת את שבבי הבקרה הנחוצים, שמפותחים ונבחנים ע"י אינפיניון פלאש בע"מ, בנתניה שבישראל.
הרחבת הפעילות בתחום הפלאש היא דוגמה נוספת למחויבות אינפיניון לטכנולוגית ה-NROM של סייפן. טכנולוגיה זו מאחסנת שתי יחידות אינפורמציה (ביטים) בתוך תא אחד, שמאפשר הרכבה של שבבים קטנים במיוחד, הצורכים הספק חשמלי מינימלי. בהשוואה לטכנולוגיות פלאש אחרות, רק NROM יכולה לשמש גם כזיכרון מידע פלאש וגם כזיכרון תכנות פלאש. יתרון נוסף של NROM הוא במורכבות נמוכה יותר של התהליך, המאפשר ל NROM לבנות בסיס איתן לכניסתה לשוק זיכרונות הפלאש.
אודות אינפיניון
אינפיניון טכנולוגיות AG, מינכן, גרמניה, מציעה שיטת פתרונות של מוליכים למחצה למגזר התעשייתי ולמגזר הממונע, ליישומים בשוק התקשורת החוטית, פתרונות סולולריים מאובטחים וכן מוצרי זיכרון.
אינפיניון ,בעלת נוכחות גלובלית, פועלת בארה"ב מסן חוזה, קליפורניה, באזור האוקיינוס השקט מסינגפור, וביפן מטוקיו. בשנת הכספים 2002 (סוף ספטמבר), החברה הגיעה למכירות של 5.21 מיליארד אירו והעסיקה בכל העולם 30,400 עובדים. אינפיניון רשומה באינדקס DAX בבורסה של פראנקפורט, וכן בבורסת ניו יורק (סמל: IFX). למידע נוסף: www.infineon.com .
אודות סייפן
סייפן סמיקונדקטורס בע"מ מובילה את חזית הטכנולוגיה של הזיכרונות הבלתי נדיפים (NVM) תחת השם: טכנולוגיית סייפן NROM. הטכנולוגיה מאפשרת את הייצור היעיל ביותר מבחינת מחיר וביצועים בשוק מוצרי NVM.
הטכנולוגיה של סייפן מבוססת על תפיסה אחת המתאימה לכל האפליקציות של הזיכרונות הבלתי נדיפים. מגובה ע"י משקיעים אסטרטגיים, סייפן חוברת עם המובילים העולמיים של תעשיית המוליכים למחצה ושל ספקי המערכות האלקטרוניות על מנת להאיץ הפיתוח של מוצרי זיכרון מבוססי NROM.
סייפן הוקמה ב1998 ע"י דר' בועז איתן. למידע נוסף: www.saifun.com.

תאריך:  20/02/2003   |   עודכן:  20/02/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il