X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גלעם קיבוץ מענית
▪  ▪  ▪

המשבר במשק הפוגע בתעשייה בכלל ובתעשייה הקיבוצית בפרט, פוסח על גלעם קיבות מענית: החברה, שסיימה בימים אלו הרחבת המפעל בהשקעה של כשישה מיליון שקלים מתכננת להכפיל את הייצור.
זאת בין היתר גם עקב הידוק שיתוף הפעולה בין החברה, יצרנית המליות וחומרי הגלם לתעשיית המזון, לבין יצרני הגלידה מהגדולות בישראל, וביניהן שטראוס ונסטלה, כמו-גם יצרני מזון נוספים וכן וקונדיטוריות ומאפיות גדולות.
מלבד עיסקאות עם יצרני מזון, גלעם קיבוץ מענית משווקת את מוצריה (ביניהם ריבת חלב ייחודית מחלב ניגר וריבת חלב ללא תוספת סוכר, ומוצרי אפיה ופודינגים) גם ברשתות השיווק כגון קואופ ישראל, חביב, מחסני השוק, טבע עדן מרקט, סטופמרקט, סופר ספיר, סופר דוש ואחרים.
במפעל כיום כ-90 משרות ולאחר ביצוע ההרחבה הכוונה היא להגדיל את המספר המשרות. בינתיים, פוטנציאל העסקאות החדשות שכבר נחתמו מוערך בלמעלה ממיליון שקלים לשנה והצפי הוא להגדיל את היצור עקב הכנסת קווי היצור החדשים בהתאם לדרישות הלקוחות.
המפעל מתמחה בתחום הנדסת המזון: בין מוצריו לשוק המוסדי, הקמונאי ולתעשיית המזון - ריבת חלב מחלב טרי, פיתוח ייחודי של מלית חלבית לשלגונים בעלת ערכים בריאותיים גבוהים וריפל לשלגונים בעל תכונות מרקם ייחודיות; ובמסגרתה פותחו גם מוצרים ייעודיים נוספים לתחום האפייה כגון אבקות סוכר צבעוניות (ללא צבע מאכל) המופקות ממיצוי פירות ירקות וצמחים, ומוצרים נוספים כגון אבקות פודינג, קמח נטול גלוטן, סוכר וניל ודייסות לתינוקות. מדובר בשורה של מוצרים ייחודיים שמאחוריהם עומדת תפיסה טכנולוגית חדשנית ומו"פ מתקדם ביותר. המפעל מתחמה גם בייצור, ערבוב ואריזה של מוצרי חברות מזון אחרות, ביניהן יצרני דייסות המשווקות מוצריהן בארץ ובאירופה.
מנכ"ל החברה, רחל ביס, מציינת כי למרות המשבר, הביקוש למוצרי מזון הינו קשיח יחסית, ומכאן רצון ויכולת החברה להשקיע בהרחבת המפעל ולקלוט כוח אדם נוסף כדי לספק את הביקושים.
בגלעם מדווחים כי הצלחת הפיתוחים העצמיים בתחום הנדסת המזון, תביא להעמקת שיתופי הפעולה לא רק עם חברות הגלידה אלא עם חברות מזון ומוצרי אפיה שיעדיפו את התוצרת המקומית האיכותית על-פני מפעלים מתחרים מעבר לים. יצוין כי לאחרונה דווחה החברה על שלושה הסכמי יצוא בהיקף של שני מיליון שקלים לחברות מזון ברוסיה, דנמרק ואנגליה, סך היקף היצוא הכולל הצפוי לאירופה גדול הרבה יותר.

תאריך:  27/05/2009   |   עודכן:  27/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il