חברת שטראוס יוצאת בקמפיין פרסומי חדש באינטרנט המדגיש את ערך חווית הטעם והחופש לבחור. הקמפיין מבית היוצר של MRM ישראל, תחת הכותרת: "עם קוטג' שטראוס עוברים את הגבול.. לתאילנד", נותן לגולשים את האפשרות לספר איך הם אוהבים לאכול את הקוטג' שלהם.
בין כל ההצעות שיוגשו, ייבחר מאושר/ת אחד/ת שייזכו בכרטיס טיסה זוגי לתאילנד. הפעילות מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית שיתוף הצרכנים בבחירת הטעם, וזאת בהמשך לשיתוף הצרכנים בבחירת הטעם של קוטג' שטראוס וההצלחה הרבה שנוצרה עקב שיתוף זה.
MRM ישראל אשר מספקת פתרונות הוליסטיים לחברות, מעמידה את הלקוח במרכז התמונה, ופועלת על מנת לפגוש אותו בכמה שיותר נקודות, מנהלת את המבצע ובכך משלימה נקודת מגע נוספת עם הלקוח.
הקמפיין נערך במקביל למבצע בנקודות המכירה, בו נמכרות שתי אריזות של קוטג', בתוך קופסת פלסטיק רב שימושית מתנה. בתוך כל אריזה, ימצא הלקוח עלון מידע המזמין את הלקוחות להציע תוספות ייחודיות ומקוריות לקוטג' שטראוס. בעל ההצעה המקורית ביותר יזכה בזוג כרטיסי טיסה לתאילנד וייתכן ששטראוס תאמץ את הצעתו והוא יזכה לקבוע טעם חדש בקוטג'.
במסגרת הקמפיין תתבצע פנייה אישית אל עשרות אלפי גולשים שכבר לקחו חלק במבצעים קודמים של קוטג' שטראוס.
הקמפיין שעולה באתרים תפוז, ynet ו-msn ירוץ במשך השבועיים הקרובים, וייתן מענה גם לאותם לקוחות אשר אינם נגישים לרשת האינטרנט. להם שמורה הזכות לפנות אל מוקד שירות הלקוחות הטלפוני ולהציע תוספות מרגשות משלהם.