X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שטראוס
▪  ▪  ▪

חברת שטראוס יוצאת בקמפיין פרסומי חדש באינטרנט המדגיש את ערך חווית הטעם והחופש לבחור. הקמפיין מבית היוצר של MRM ישראל, תחת הכותרת: "עם קוטג' שטראוס עוברים את הגבול.. לתאילנד", נותן לגולשים את האפשרות לספר איך הם אוהבים לאכול את הקוטג' שלהם.
בין כל ההצעות שיוגשו, ייבחר מאושר/ת אחד/ת שייזכו בכרטיס טיסה זוגי לתאילנד. הפעילות מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית שיתוף הצרכנים בבחירת הטעם, וזאת בהמשך לשיתוף הצרכנים בבחירת הטעם של קוטג' שטראוס וההצלחה הרבה שנוצרה עקב שיתוף זה.
MRM ישראל אשר מספקת פתרונות הוליסטיים לחברות, מעמידה את הלקוח במרכז התמונה, ופועלת על מנת לפגוש אותו בכמה שיותר נקודות, מנהלת את המבצע ובכך משלימה נקודת מגע נוספת עם הלקוח.
הקמפיין נערך במקביל למבצע בנקודות המכירה, בו נמכרות שתי אריזות של קוטג', בתוך קופסת פלסטיק רב שימושית מתנה. בתוך כל אריזה, ימצא הלקוח עלון מידע המזמין את הלקוחות להציע תוספות ייחודיות ומקוריות לקוטג' שטראוס. בעל ההצעה המקורית ביותר יזכה בזוג כרטיסי טיסה לתאילנד וייתכן ששטראוס תאמץ את הצעתו והוא יזכה לקבוע טעם חדש בקוטג'.
במסגרת הקמפיין תתבצע פנייה אישית אל עשרות אלפי גולשים שכבר לקחו חלק במבצעים קודמים של קוטג' שטראוס.
הקמפיין שעולה באתרים תפוז, ynet ו-msn ירוץ במשך השבועיים הקרובים, וייתן מענה גם לאותם לקוחות אשר אינם נגישים לרשת האינטרנט. להם שמורה הזכות לפנות אל מוקד שירות הלקוחות הטלפוני ולהציע תוספות מרגשות משלהם.

תאריך:  23/02/2003   |   עודכן:  23/02/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il