קרסו מוטורס, יבואנית מותג הרכב רנו, יוצאת השבוע בקמפיין פרסום, לרגל השקת מכונית השטח החדשה והמרווחת, רנו קולאוס. ההשקעה בקמפיין נאמדת ב-1,200,000 שקלים.
הקמפיין, נערך על-ידי משרד הפרסום גליקמן, נטלר סמסונוב, תחת המסר: "השיק הצרפתי מגיע לשטח".
הקמפיין יכלול: מודעות פרסום בעיתונות הארצית ובמקומונים, פרסום באינטרנט ונראות כוללת בסניפים ברחבי הארץ.
אסף שטרנברג, מנהל מותג רנו, מסר כי: "הקמפיין מדגיש, את המאפיינים הבולטים של הרנו קולאוס כרכב כביש שטח המשלב את הנוחות והפינוק של רכבי רנו עם יכולות שטח וטכנולוגיה מן המתקדמות בסגמנט. בפיתוח הקולאוס ניתן דגש רב על עיצוב אלגנטי ומראה יוקרתי, עם זאת נקבע תג מחיר אטרקטיבי ביותר והוא מוצע החל מ-153,000 שקלים. קולאוס מסמן צעד חשוב בפיתוח של מותג רנו, הן באירופה והן בעולם הרחב".
קרדיטים: יגאל שמיר - סמנכ"ל קריאטיב; מיכל מנגוט - ארט דיירקטור; נעם פתחי - קופירייטר; משרד אינטראקטיב - וובסנס; מורן אליאסף - תקציבאית; עירית פסטרנק - סופרוויזרית; מפיקה - מירי סלהוב-מודעי.