במסגרת מיצובה של Cal תחת הסלוגן "לחיות נכון", מרחיבה החברה את סט הכלים שהיא מעניקה ללקוחותיה, ומציעה להם את CalSMS ו- CalMail - שירותים חדשים להגברת השליטה והבקרה על ההוצאות השוטפות שלהם בכרטיס האשראי. ההצטרפות לערוצי המידע החדשים - באתר האינטרנט של Cal, במוקד שירות הלקוחות או בטופס הבקשה להנפקת כרטיס.
שירות CalSMS כולל את המגוון הרחב והמשוכלל ביותר ומאפשר ללקוח לקבל הודעות חכמות על מצב חשבון כרטיס האשראי שלו ישירות למכשיר הסלולרי האישי:
- הודעה בגין חיוב חודשי - שתי הודעות; אחת כשבוע לפני החיוב העתידי ואחת ביום החיוב.
- הודעה על מצב מסגרת האשראי - הלקוח מקבל הודעה כשניצל 80% מהמסגרת.
- הודעה על ביצוע עסקה - הלקוח יקבל הודעה על כל עסקה שביצע, מעל לסכום שבחר.
- הודעה על משיכת מזומן בארץ - לקוח Cal מנפיק יקבל הודעה על כל סכום שמשך מהכספומט.
- הודעה על ביצוע עסקה טלפונית או באינטרנט - הלקוח יקבל הודעה על כל עסקה, מעל לסכום שבחר.
- הודעה לתזכורת לפירעון Active - הלקוח מקבל הודעה עם היתרה לפירעון ארבעה ימים לפני מועד החיוב.
- הודעה על זיכוי חשבון בגין הלוואה - הלקוח מקבל הודעה שחשבנו זוכה בסכום ההלוואה שלקח.
- הודעה על עסקה במסגרת "Cal לקנות נכון" - לקוח שביצע עסקה במסגרת תוכנית הנאמנות יקבל תזכורת להנחה שהיא יקבל במועד החיוב.
שירות CalMail - קצר יותר, ירוק יותר - דף הפירוט, שמגיע ישירות למייל האישי, זהה לדף הפירוט הפיזי ומכיל את כל ההטבות, המסרים והקופונים שהחברה מציעה ללקוח. הצפייה בדפי הפירוט תעשה באמצעות סיסמא אישית שתאפשר רק ללקוח או לשותפיו בחשבון לקבל את המידע.