X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם התאחדות הסטודנטים בישראל
▪  ▪  ▪

ביום ראשון (19.07.09) קיימה התאחדות הסטודנטים בישראל את טקס הענקת המלגות לשנת 2009. הכינוס התקיים באמפי ווהל שבגני יהושע בתל אביב בנוכחותם של שר המדע והטכנולוגיה, הפרופ' דניאל הרשקוביץ', סגנית השר לענייני גמלאים, ח"כ לאה נס, סגנית השר לענייני צעירים, נשים וסטודנטים, ח"כ גילה גמליאל, יו"ר שדולת הסטודנטים והצעירים, ח"כ אלכס מילר ועוד אישים מכובדים נוספים. מאות סטודנטים ובני משפחותיהם מילאו את האמפי ובמשך הערב הוזמנו לבמה לקבל את מלגת הלימודים.
בין המלגות שהעניקה ההתאחדות: מלגות חונכות בתחום המדע האומנות והספורט, מלגת הפרויקט לאומי - מיצוי זכויות לניצולי השואה, מלגת מעורבות חברתית בתחום איכות הסביבה ועוד.
כחלק מתפיסה חברתית שמקדמת התאחדות הסטודנטים בישראל כל המלגות מוענקות לסטודנטים תמורת מעורבות חברתית והתנדבות למען הקהילה.
במהלך הכינוס אמר יו"ר התאחדות הסטודנטים בישראל, בועז טופורובסקי: "טקס חלוקת המלגות הוא הדרך שלנו להוקיר את הסטודנטים במדינת ישראל על פעילות התנדבותית מעוררת הערכה. החזון שלנו הוא להגיע ליום שבו כל סטודנט במדינת ישראל מחויב בהתנדבות למען הקהילה במסגרת חובותיו האקדמאיים. ברגע שנגיע ליעד הזה, 250 אלף סטודנטים מתנדבים למען הקהילה, הרי שעשינו שינוי אמיתי בחברה ולא אגזים אם אומר מהפכה חברתית. בכדי לממש משימה לאומית זאת, פועלת ההתאחדות בגזרות השונות, במטרה לחייב את כלל המוסדות האקדמאים במדינת ישראל להעניק נקודות זכות אקדמיות תמורת מעורבות חברתית".
סגנית השר לענייני צעירים נשים וסטודנטים, ח"כ גילה גמליאל בירכה את הסטודנטים וסיפרה להם שבימים אלה היא משלימה תוכנית אסטרטגית לקידום הצעירים והסטודנטים בישראל, אותה היא הציגה בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אחד הצירים המרכזיים באסטרטגיה הוא שמדינת ישראל צריכה להתייחס לאוכלוסיית הצעירים שלה כאל משאב לאומי במטרה להביא מיצוי הפוטנציאל של אוכלוסיה זו", אמרה גמליאל והוסיפה: "בזה אני מאמינה ולאור הגישה הזאת אני מתכוונת לפעול בכל כוחי וניסיוני, לקדם ולהעצים את אוכלוסיית הצעירים בישראל המהווים הון אנושי יקר מפז. אני מאמינה כי רק על-ידי השקעה בקידום ההשכלה הגבוהה בחברה הישראלית נוכל לצמצם באופן משמעותי את הפערים בחברה הישראלית, לקרב את הפריפריה למרכז, לבנות חברה יצרנית ולא נתמכת - ובכך לבנות ישראל חזקה ומשגשגת".
סגן השר לענייני גמלאים ח"כ ד"ר לאה נס, אשר השתתפה בטקס והעניקה תעודות הצטיינות בטקס, אמרה כי: "כמי שהאקדמיה היא צור מחצבתה, אני רואה ערך חשוב בחיזוק ההשכלה הגבוהה ובחיזוקם של הסטודנטים. בזכות התוכנית המשותפת עם אגודת הסטודנטים, אנו זוכים לעזור לציבור הקשישים בישראל ובו בזמן לתמוך גם בסטודנטים".
ח"כ אלכס מילר (ישראל ביתנו), יו"ר שדולת הסטודנטים בכנסת: "ציבור הסטודנטים בישראל אינו מהווה רק את אחד המשאבים החשובים של המדינה אלא מוטלת עליו גם האחריות להוביל ולשאת את דגל המעורבות החברתית והפוליטית. מחמם את הלב לראות את פועלם ותרומתם של הסטודנטים במסגרת תוכניות המלגות השונות, ואין ספק שלהתאחדות יש חלק חשוב בטיפוח ובהגדלת המפעל החשוב הזה".
שר המדע והטכנולוגיה, הרב דניאל הרשקוביץ: עם כניסתי לתפקיד העמדתי בראש סדרי העדיפויות לפעילות המשרד, בין היתר, את הרחבת החינוך המדעי לכל רבדי האוכלוסיה, תוך קירוב אוכלוסיות חדשות וצעירות למדע. השר איחל לכולם המשך עשייה פורייה ואמר כי הוא מקווה שסטודנטים אלו וחניכיהם הצעירים, המשקיעים מזמנם ומרצם ללימוד המקצועות המדעיים יקדמו ויחזקו את המדע בישראל.

תאריך:  22/07/2009   |   עודכן:  22/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il