יאיר עשהאל, המשנה למנכ"ל סופר-פארם, הודיע היום על רצונו לסיים את תפקידו בסוף שנה זו.
עשהאל, 50, מבכירי ענף הקמעונאות בישראל, הצטרף לסופר-פארם בשנת 2001 בתפקיד סמנכ"ל השיווק והסחר של הרשת ולפני כשלוש שנים מונה למשנה למנכ"ל.
עשהאל מזוהה עם התפתחות הרשת בשנים האחרונות, והוביל מספר מהלכים שיווקיים ופרויקטים ארגוניים בולטים כמו:
- פיתוח המותג הפרטי לייף, שהיקף מכירותיו מוערך כיום בכ-300 מיליון שקלים.
- הקמת רשת חנויות אופטיקה בתוך הסניפים.
- הפיכת כרטיס המועדון "לייף סטייל" לכרטיס אשראי פתוח.
- שינוי השפה התקשורתית והחלפת הלוגו.
- ייסוד אירועים חוץ רשתיים, כדוגמת תערוכת היופי "ביוטי סיטי" אשר הפכה למותג, ועוד.
עשהאל החל את הקריירה הניהולית שלו בקבוצת שטראוס, שם ניהל במשך תשע שנים את סניפי ההפצה של החברה ושימש כמנהל הפיתוח העסקי הבינלאומי של החברה.
לאחר מכן, כיהן כמנכ"ל רשת טויס אר אס, והוביל את מיזוג הרשת עם רשת היפרטוי המקומית.
עשהאל, בוגר הפקולטה ליחסים בינלאומיים באוניברסיטה העברית, נחשב למנהל מקצועי ומוערך מאד.
על רצונו לעזוב הודיע היום להנהלת החברה ולעובדי הרשת. לבקשת יו"ר סופר-פארם - ליאון קופלר והמנכ"ל - ליאור רייטבלט ,הוא יישאר בתפקידו עד לסוף השנה.
לרשת סופר-פארם 146 סניפים והיקף מכירותיה לשנת 2009 צפוי להגיע ל-3.5 מיליארד שקלים.