X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לאפייט
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

לקראת ראש השנה ותקופת החגים, לאפייט משיקה מבחר צעצועים, מחשקים, בובות ומוצרי פופ חדשים המתאימים למתנה לרגל השנה החדשה החל מ-19.99 שקלים ועד 239 שקלים.
להלן המתנות שמציעה לאפייט לילדות:
  • סדרת פלאפונים של נסיכות דיסני עם תיק תואם לפלאפון בשילוב איורים של נסיכות דיסני וצלילים של נסיכות, בצבעים של סגול וורוד. מחיר: 35 שקלים.
  • פיות חדשות של דיסני - טינקרבל וחבריה - מגוון מארזים חדשים של פיות קסומות מהאגדות, טינקרבל ופיות נוספות, המארזים כוללים בגדים זוהרים ומבריקים ואביזרי אופנה. טווח מחירים: החל מ-50 ועד 80 שקלים.
  • קולקצייה חדשה של בובות נסיכות דיסני - הקולקצייה כוללת את שלגיה בבגדיה המסורתיים עם מגוון אביזירים נלווים ביניהם: בובת בת הים בלבוש כלה עם אביזירי אופנה נוספים וערכת תכשיטים לילדה התואמים לתכשיטים שעונדת בת הים ועוד. הבובות מדברות ושרות. מחיר: 99 עד 219 שקלים.
  • בובת תינוק זוחלת - חדש בסדרת נסיכות דיסני, לאפייט משיקה סדרת בובות זוחלות הבייבי של נסיכות דיסני, הבובה זוחלת וכשמוחאים לה כפיים היא מתרוממת עם פלג גופה העליון. ערכת הבובה כוללת בקבוק להאכלת התינוקת, מוצץ ומשחק מעודד זחילה. מחיר: 239 שקלים.
  • קולקצייה חדשה של נסיכות דיסני לעיצוב שיער - לאפייט משיקה ליין חדש של בובות נסיכות דיסני - הליין כולל את מגוון דמויות נסיכות דיסני - פלג הגוף העליון - המאפשר לילדות לעצב את שיערן של הנסיכות ולייצור להן תסרוקות שונות ומעוצבות. הערכה כוללת את ראש הבובה עם מגוון אביזרי שיער - מסרק, ספריי ומגוון סיכות בדוגמאות ובצבעים שונים המאפשרים לילדה לעצב לבובה מגוון תסרוקות. מחיר: 149 שקלים.
להלן המתנות שמציעה לאפייט לילדים:
  • אייפון משחק של פאוור רינג'רס עם צלילים ואיורים של דמויות פאוור רינג'רס. מחיר 19.9 שקלים.
  • מכונית מרוץ חדשה של ניקו - BUGGY - מכונית מרוץ "קולית" ממונעת עם שלט רחוק, למכונית צמיגים וקפיצים מיוחדים המאפשרים נסיעה גם בשטח. המכונית מגיע עד ל-12 קמ"ש. מחיר: 219 שקלים. יודגש כי למכוניות ניקו אחריות לכל החיים.
  • סדרה חדשה של פאוור רינג'רס - הדור הבא של פאוור רינג'רס - הסדרה כוללת מגוון רחב של ערכות חדשות הכוללות דמויות חדשות, רכבים, אופנועים, דמויות מדברות ואביזירים נלווים המאפשרים לדמויות להפוך לעוצמתיות וחזקות ובכך להילחם ברוע. הדמויות החדשות מעוצבות בהשראתן של הדמויות המופיעות בסדרת הטלוויזיה שעלתה לאוויר לאחרונה.
  • צבי הנינג'ה - לאפייט משיקה סדרת צנחנים של צבי הנינג'ה - הערכה כוללת שתי דמויות - צב נינג'ה ודמות רעה. הסדרה כוללת ארבע ערכות שונות - כל ערכה כוללת את אחת מדמויות צבי הנינג'ה ואחת מהדמויות הרעות בסדרה. מחיר ערכת צניחה: 79 שקלים. בנוסף, מציעה לאפייט ערכה נוספת של צבי הנינג'ה הכוללת משחק מחשב וחללית בדמות של רובוט שכוללת בתוכה את צב הנינג'ה הנלחם בכוחות הרשע. מחיר: 119-69 שקלים.
  • דמויות חדשות של מותג SONIC - דמויות בהשראתן של דמויות סדרת הטלוויזיה הפופולרית SONIC, הדמויות גמישות וכוללות חרבות למשחק. מחיר: 89 שקלים.
  • ערכת ווקי טוקי של BEN10 הפופולרי - משחק אהוב ופופולרי על הילדים. מחיר: 119 שקלים.
  • מיקרופון חדש של מיקי מאוס וחבריו. מחיר: 199 שקלים.
  • בובת מיקי מאוס מפרווה - בובת המיקי מאוס שרה, רוקדת ומספרת סיפורים בהתאם לכל כפתור שעליו לוחצים. בובה חוויתית ושמחה שתעלה חיוך על כל ילד וילדה. מחיר: 349 שקלים.
  • לפעוטות מציעה לאפייט משאית מיני ממונעת של ניקו עם שלט רחוק מיוחד עם לחצנים המתאימים במיוחד לאצבעות הקטנטנות של הפעוטות ובכך מאפשרות להם שליטה על המשאית. מחיר: 149 שקלים.
ניתן להשיג בחנויות וברשתות הצעצועים המובחרות: טויס אר אס, הפנינג/ צעצועים חצי חינם, כפר השעשועים, ביג טויס, הפיראט האדום ועוד.

תאריך:  23/08/2009   |   עודכן:  23/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות
הפנינג מסורתי להפרחת עפיפוני ברכה לשנה החדשה  /  מיטל רוזנר-בנור
קמפיין חדש לרשת ערד להשקת קונספט חדש  /  כרמית להב
כ-500 אלף צפויים לנפוש מעבר לים בחגי תשרי  /  עופר וולפסון
שׁמֵךְ  /  משה שפריר
ט"ו באב - יום הכפרה הלאומית  /  אריה יואלי
היום הנבחר  /  ראובן לייב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il