ארומה לייף משלימה בימים אלה תהליך מיתוג מחדש בהשקעה מדווחת של כ-550,000 שקלים. תהליך המיתוג נועד למצב את משפחת מותגי הויטמינים הייחודים לילדים.
יואל גרינבוים, מנכ"ל ארומה לייף, מוסר כי המהלך השיווקי של השקת זהות מותגית חדשה, כלל גיבוש ערכי מותג חדשים והבטחה מותגית, תוך התאמה ויזואלית של כל האמצעים השיווקיים - השקת לוגו חדש, בחירת סלוגן, עיצוב מחודש של נקודות המכירה והצבת סטנדים ייחודיים המשלבים את מותגי הויטמינים הנבחרים של החברה "מדי בר" ו"דורה" בנקודות המכירה בארץ, אריזות מוצר חדשות, הפקת קטלוגים חדשים, ועד השקת אתר אינטרנט מחודש המותאם לתהליך המיתוג.
המיתוג ילווה בקמפיין פרסומי נרחב, אשר הושקע בו היקף כולל של כ-550,000 שקלים, והוא יכלול חסויות בטלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות הכתובה תוך מיקוד בעיתונות הדתית ומגזינים העוסקים בבריאות ולייף סטייל, וכן תשדירים ברדיו ומודעות באינטרנט.
מטרת המהלך הינה יצירת מודעות לויטמינים לילדים במיוחד בתקופה זו של השנה עם הגעת החורף והשפעות השונות. אופן ייצור המוצרים מבטיח הגנה וחיזוק מערכות הגוף והתמודדות עם וירוסים שונים. המוצרים של ארומה לייף כשרים בד"ץ ומותאמים לצרכי המגזר הדתי בארץ.