X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המכון הבין-דתי אליהו
▪  ▪  ▪

בין התאריכים 22-18 באוקטובר ייערך בחיפה הכינוס הדו-שנתי הרביעי של מועצת המנהיגים הדתיים העולמי, של ה-Elijah Interfaith Institute.
הכינוס ייערך על-ידי המכון הבין-דתי אליהו ובתמיכת חברת אתו"ס, ויתקיים בחיפה, המהווה דוגמה לעיר המקיימת דו קיום בשלום בין קבוצות דתיות שונות ויעמוד בסימן עתידה של מנהיגות דתית.
מכון אליהו יפגיש במסגרת הכינוס מנהיגים מן השורה הראשונה, מכל דתות העולם, על בסיס עבודות מחקר והגות של חוקרים ותיאולוגים בני הדתות השונות. במועצה חברים 60 מנהיגים דתיים המייצגים שש דתות: יהדות, נצרות, איסלאם, הינדואיזם, בודהיזם וסיקיזם. הדלאי למה, שאירח את המפגש האחרון, ציין כי זהו הפורום האינטימי והעמוק ביותר, בכל הקשור למפגשים בינדתיים, שבו השתתף.
נושא הכינוס "עתידה של מנהיגות דתית" נבחר כאמצעי לאפשר למועצה להתבונן במשמעות משימתם כמנהיגים דתיים. במסגרת הכינוס יידונו המשתתפים מהו תפקידו של המנהיג הדתי באופן קלאסי, כיצד פועלת מנהיגות דתית בדתות השונות, מהם האתגרים העומדים בפני מנהיגות דתית בימינו ומהן השלכות האתגרים על חינוכם של מנהיגים דתיים. במסגרת הכינוס יפורסמו תוצאות של סקר בינלאומי וראשון מסוגו, בנושא מנהיגות דתית וכיצד היא מצטיירת ברחבי העולם.
הכינוס יכלול גם מפגשים של קבוצות סטודנטים ופרחי דת, הכוללות את מכללת אל-קסאמי, בה הסטודנטים לומדים מהקוראן והשריעה; ישיבת מעלה גלבוע; הסמינר הנאו-קטקומני וסמינר בית-ג'אלה. הסמינר יעניק גם את ההזדמנות לפגוש מנהיגים פלשתינים עתידיים ולהכיר את המצב המיוחד בו הם נמצאים. בנוסף, מתוכננות פגישות עם סטודנטים ערבים ויהודים באוניברסיטת חיפה. פן נוסף שיעלה בכינוס יעסוק ביחסים בין המימדים המקומיים והבינלאומיים של המנהיגות הדתית. בין הדוברים אשר אישרו את הגעתם לאירוע הם הרב הראשי לשעבר הרב אליהו בקשי דורון, והפטריארך הלטיני הנוכחי פואד טוואל.
המכון הבין-דתי אליהו הוא ארגון רב-לאומי, ללא מטרות רווח, בתמיכת UNESCO, המוקדש לטיפוח שלום בין הקהילות הדתיות השונות בעולם, דרך דיאלוג בין-דתי, חינוך, מחקר, ופרסומים. המכון מקדם הבנה וכבוד הדדיים בין חברי הקהילות הדתיות, על-ידי היצע של תוכניות חינוכיות המתעמקות בחכמה הפנימית הקיימת בדתות העולם. פעילויותיו של המכון מביאות לדיאלוג בין-דתי ברמות הגבוהות ביותר, ומפגישות יחד מנהיגי-דת וחוקרים רבי-שם מרחבי העולם, באמצעות פרויקטים מחקריים, כינוסים ציבוריים, ויוזמות קהילתיות.

תאריך:  07/10/2009   |   עודכן:  07/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il