X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מק'אפי ישראל
▪  ▪  ▪

מק'אפי (NYSE: MFE) - ענקית אבטחת המידע, מכריזה על אסטרטגיה חדשה בשוק אבטחת הדואר האלקטרוני. זאת באמצעות הרחבת מבחר האפשרויות והשירותים המוצעים על-ידה בתחום, בעקבות רכישת MX Logic. במסגרת האסטרטגיה, לקוחות יוכלו לשלב יישומי SaaS (Software as a Service), לאבטחת הדואר האלקטרוני, עם יישומי חומרה או תוכנה, בכל קונפיגורציה. כתוצאה מכך, יוכלו לבחור בקלות את תוכנית האבטחה, המתאימה ביותר לתשתיות הארגון שלהם. גמישות זו מאפשרת צמיחה וייעול התהליך התפעולי, ניצול אופטימלי של עלות המשאבים ותרומה לחיסכון באנרגיה ולמחשוב 'ירוק'.
ללקוחות המעוניינים במודל SaaS, מספקת מק'אפי את הפתרון "McAfee SaaS Email Protection", לסינון תעבורת דואר חיצוני ופנימי - בענן. הפתרון החדש מציע הגנה מפני וירוסים ותולעים, חוסם ספאמים, בוחן מסרים חשודים ומסנן מיילים חיצוניים למניעת הפצת קניין רוחני של הארגון. פתרון זה כולל את המרכיבים הבאים: McAfee SaaS Email Archiving - שירות ארכיון לשמירת הדואר האלקטרוני, לסיוע בעמידה בתקנות הרגולציה המחייבות. הפתרון לא דורש חומרה נוספת או משאבי ניהול, McAfee SaaS Email Continuity - פתרון מבוסס ענן להמשך פעילות תקינה של הדואר האלקטרוני, במקרים של הפסקת חשמל. הפתרון מאפשר גישה לאי- מיילים, ניהול וסינון אי- מיילים.
צפריר חקלאי, מנכ"ל מק'אפי ישראל: "הגמישות במודלים לשליחת דואר אלקטרוני, מאפשרת שירותים מבוססי ענן, לצד יישומים מבוססי תוכנה. ללקוחות יש את היכולת לערבב ולהתאים את המודלים בהתאם לצרכיהם. חשוב לנו להציע ללקוחות פתרונות אבטחה לדואר אלקטרוני, על בסיס צרכיהם העסקיים, בהווה ובעתיד, להגביר את הגמישות ולהקטין את העלות הכוללת של הבעלות".
לקוחות יוכלו לבחור גם במודל שליחת הדואר המשולב - McAfee Email Gateway, בהתקנה מקומית (On Premise), לאספקת הגנה חיצונית, מפני דליפת נתונים ותמיכה בתקני רגולציה. זאת באמצעות סינון תוכן, אכיפת מדיניות והצפנה. מק'אפי עושה שימוש בטכנולוגיה המוערכת שלה,TrustedSource החוסמת את מרבית הספאמים, לפני כניסתם לארגון ומונעת בזבוז רוחב פס. מק'אפי משיקה את הגרסה החדשה שלה - 6.7.2 McAfee Email Gateway, המספקת הגנה מלאה לארגונים, כולל הגנה משלימה מפני איומים פנימיים עם רמת ההגנה המקיפה ביותר בתעשיה, מפני אובדן נתונים. הגרסה החדשה כוללת גם יכולות הצפנה מתקדמות, אפשרות ניהול אחיד של כלל פתרונות אבטחת המידע בארגון באמצעות ePolicy Orchestrator של מק'אפי ומאפיינים נוספים.
הפתרון המשולב עושה שימוש ב-McAfee SaaS Email Protection, לסינון הספאם בענן ובפתרון Email Gateway בהתקנה מקומית, לצורך יצירת מדיניות גמישה והפחתה נוספת של ספאם, באמצעות positives zero false. גישה נוספת לפתרון המשולב, מאפשרת ללקוחות להשתמש ב-McAfee Email Gateway לסינון והגנה ובפתרון McAfee SaaS Email Archiving לאחסון נתוני דואר אלקטרוני בענן, לצורך עמידה בתקנות הרגולציה.
אודות החברה:
מק'אפי (NYSE: MFE), ענקית אבטחת המידע, מספקת פתרונות ושירותי אבטחת מידע פרו אקטיביים מסביב לעולם. עם המומחיות הבלתי מעורערת של החברה לתחום אבטחת המידע ומחויבותה לפיתוח, הגדילה מק'אפי את נתח השוק שלה בקרב המשתמשים הביתיים, הארגוניים והסקטור בציבורי. למק'אפי יכולת מלאה לחסום ולמנוע איומי מחשב מקוונים ולבצע מעקב באופן שוטף ובכך לשפר את אבטחת המידע בארגון ובבית. אתר החברה: www.mcafee.com.

תאריך:  27/10/2009   |   עודכן:  27/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il