X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
השבב החדש, 56321, הוא המעבד החזק ביותר
במשפחת ה-ONYX מתאים במיוחד לתחנות בסיס סלולריות
▪  ▪  ▪

מוטורולה הכריזה על מעבד DSP חדש בסדרת מעבדי ה-DSP56300 שלה: מעבד האותות הדיגיטליים 56321, שפותח במוטורולה סמיקונדקטור ישראל.
המעבד החדש הוא המעבד הראשון של מוטורולה, המיוצר בטכנולוגיית 0.13 מיקרון HiPerMOS7 (HiP7). בזכות השימוש בטכנולוגיה העדכנית, השבב החדש הוא מהיר ודחוס בהרבה משאר בני משפחתו, אף כי הוא שומר על תאימות עם שבבי ה-DSP הקודמים ממשפחת ONYX - 56311, 56L307.
"אנחנו גאים מאוד להיות שותפים לפיתוח המעבד הראשון בטכנולוגיה זו, המעבד החזק ביותר במשפחת ה-ONYX", אמר ישראל קשת, מנכ"ל מוטורולה סמיקונדקטור ישראל. "השבב החדש מתאים במיוחד ליישומי תקשורת על רשת רבת ערוצים, החל מטלפונית IP ועד לתחנות בסיס דיגיטליות לטלפוניה סלולרית".
"במקביל אנו עוסקים בתכנון מעבדים חדשים ומתקדמים יותר במשפחת המעבדים המצליחה StarCore "מוסיפים רונן שטייר, מנכ"ל משותף, ואלכסנדר ספר, מנהל הפרויקט.
טכנולוגיית HiP7 היא הפיתוח החדש ביותר במסגרת מאמציה של מוטורולה לשדרג את טכנולוגית העיבוד CMOS. טכנולוגיית העיבוד הזאת בשבבי 0.13 מיקרון מאפשרת למוטורולה להציע מערכות על גבי שבב יחיד, שיהיו בעלות ביצועים גבוהים, מודולריות ובעלות צריכת אנרגיה נמוכה.
הרחבה
השבב החדש פועל בתדירות 200 מגהרץ וב-1.5 וולט. הוא גם כולל שבב עזר MHz on-chip Enhanced Filter Co-processor (EFCOP) שמאפשר לסנן את האלגוריתמים שיעובדו במקביל למעבד העיקרי.
ה- EFCOP מספק האצה בביצועים ביישומים כמו ביטול הד, ובשיפור איכות הקול מבלי לפגוע בביצועי הערוץ. תכונה זו מאפשרת לשבב להיות המתאים ביותר ליישומי תשתית סלולרית.
בדיקות שנערכו הראו, כי שבב ה-DSP56321 מסוגל לביצועים גבוהים ב-80 אחוז לעומת מערכות המשתמשות בשבבי DSP ללא EFCOP. כתוצאה מכך, מתקבלת צפיפות ערוצים גבוהה לכל שבב, המאפשרת ירידה בהוצאות של חברות התקשורת לכל ערוץ, בלי להקריב שטח על לוח המחשב ומבלי להגדיל את צריכת החשמל. ניתן להשתמש בשמונה שבבים כאלו במקביל, כדי לנהל תחנות בסיס חזקות במיוחד. תאימותו לשבבים אחרים בסדרת 56300 תאפשר למשתמשים קיימים שרוצים לשפר את הביצועים להסתפק בהחלפת המעבד לזה החדש, כך שהם שומרים על השקעות הלקוח בפיתוח הקוד ובתכנון החומרה.
השבב החדש גם משתלב בטכנולוגיית DigitalDNA של מוטורולה, המאפשרת ללקוחות לבנות פתרונות רשת חכמים ולעדכן אותם בשדרוגי תוכנה. לפיכך בנויות הרשתות הללו סביב מעבד DSP, כלומר מעבד הניתן לתכנות, במקום על מעבדים קשיחים.

תאריך:  26/07/2001   |   עודכן:  27/07/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il