X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Adobe
▪  ▪  ▪

פורמט PDF של חברת Adobe נבחר כפורמט העיקרי בפרוייקט הניסוי של מערכת מחשוב בתי המשפט בישראל.
פורמט ה"קבצים הניידים" (PDF) מבית Adobe, המיוצגת בישראל על-ידי קרט ישראל, נבחר כפורמט העיקרי בפרוייקט הניסוי של בתי המשפט בישראל - באולם הניסוי ברמלה. קבצי ה- PDF של Acrobat 5.0, ישמשו חלק אינטגרלי בתהליך העבודה של העברת ושמירת מסמכים סרוקים ודיגיטליים. הניסוי נועד לבדוק מערכות מחשוב, לקראת הקמת מערכת מב"ת 2000, אשר מיועדת להיות מערכת המחשוב התפעולית הכוללת של בתי המשפט בישראל, ובכך תעמיד לרשות הקהילה המשפטית בישראל את מיטב האמצעים הטכנולוגיים, במטרה לייעל את השירות המשפטי ואת השירות לציבור.
קבצי ה- PDF של Acrobat, נבחרו בשל העובדה כי הם מבטיחים נאמנות למקור, איכות גבוהה וכי הם מאפשרים העברת מידע ממקור דיגיטלי או סרוק בין פלטפורמות שונות, ללא תלות בפלטפורמה, בה נוצרו הקבצים המקוריים, וללא צורך בתהליכי המרה. העצמאות מכבלי פלטפורמה שמספק ה - Acrobat, מאפשר יצירת קבצים בכל מדיום ולהעבירם לכל מדיום, כולל אינטרנט, תוך שימוש ביכולות החתימה הדיגיטלית ויכולות ההגנה באמצעות סיסמה אותן מקנה ה- Acrobat. יתירה מזאת, ניתן לבצע הגהות, הערות, שינויים על גבי הקובץ המקורי, ולהחזירו משוכתב לשולח. בסיועה הטכני של קרטסופט, הוטמעה במערכת מחשוב אולם הניסוי יכולת Acrobat 5.0 לעשות פעולות אלה דרך הרשת, תוך הגנה של מערכת הרשאות, כך שכל שופט יכול למקם את הערותיו על המסמכים ברשת ובצורה מוגנת.
יוסי דן, מנהל קרטסופט מסר: "חברת Adobe מקדמת את המהפכה בתחום ניהול המידע הממשלתי ((eGovernment, המתנהלת כיום, ובאמצעות תוכנתAcrobat ומסמכי ה-PDF שלה, עוזרת למוסדות שלטוניים בכל העולם, מהרמה המקומית ועד הרמה הארצית, לייעל את השימוש במסמכים. הממשל הפדרלי האמריקני מוביל את המאמצים, להעביר את כל העבודה עם מסמכים לפורמט ממוחשב, כאשר פורמט ה-PDF , הנו הפורמט המוביל במהפכה זו. בעולם כולו נעשה שימוש נרחב בפורמט ה- PDF החל בהפצת מידע עסקי וכלה במידע בטחוני מסווג וסיכומי בתי משפט".
במסגרת "מב"ת 2000" יתבצע מחשוב כל המסמכים והפרוטוקולים שברשות בתי המשפט, על מנת לאפשר חיסכון בזמן חיפוש, השוואה, אחזור בתיקים כבדים וחיסכון בשטח האחסון. מאפיינים נוספים של המערכת כוללים: גישה נרחבת לפתיחת תיקים, הגשת מסמכים, עיון בתיקים ובקשות בכתב והכל מרחוק. בעזרת Acrobat תאפשר המערכת יכולת הכנה קלה של מסמכים אלקטרוניים בפורמט PDF, אבטחת תעבורת מסמכים שברצונו של הלקוח לשמר כחסויים ויכולות נגישות משופרות, על מנת לאפשר למשתמשים בעלי מוגבלויות להשתמש במערכת.
עו"ד תמר פול כהן, דוברת בתי המשפט מסרה: "מערכת מב"ת 2000 מיועדת להיות מערכת המחשוב התפעולית הכוללת של בתי המשפט בישראל, ובכך תעמיד לשרות הרשות השופטת, הקהיליה המשפטית בישראל ולכל הנזקקים לשירות בתי המשפט את מיטב האמצעים הטכנולוגיים, לשם ייעול השירות המשפטי והעלאת רמת השירות לציבור".
עוד הוסיף יוסי דן, כי פורמט ה- PDF של Adobe Acrobat שולב כחלק מן הפרוייקט, בזכות מתן פתרון ההולם את צרכי המערכת והמקנה את היכולת לעשות שימוש במידע בסביבות מחשוב שונות. השילוב של PDF בפרוייקט הניסוי, הינו אבן הפינה להשתלבות ה- Acrobat 5.0 עם עברית מובנית במערכות מחשוב בתי המשפט בארץ.
אודות קרטסופט
קרטסופט הינה חטיבת התוכנות של קרט ישראל, נציגת Adobe בישראל. Adobe מתכננת ומייצרת פתרונות לתחומי ניהול המידע, האינטרנט, הגרפיקה וההוצאה לאור. פתרונות קרטסופט מאפשרים ללקוחות ליצור, לפרסם ולהעביר תוכן עברי עשיר מבחינה ויזואלית לכל סוגי מדיה.
ממוצרי הדגל של קרטסופט לתחום הקריאטיבי: Photoshop 6 ME, InDesign 1.5 ME, GoLive 5 , Acrobat, 5ME. ממוצרי הדגל של קרטסופט לתחום העסקי: Doc-Net, Scan2Life, Acrobat Capture 3, Acrobat 5 ME. קרט ישראל הינה מן החברות המובילות בישראל בתחומי הצילום, המיכון המשרדי, החומרה והתוכנה.

תאריך:  29/07/2001   |   עודכן:  29/07/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il