X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אריקסון
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בשנה האחרונה מקיימת החברה מסע ברחבי העולם, במסגרתו חושפת את הטכנולוגיות החדשניות ביותר בעולם התקשורת. לאחר הסיבוב ברחבי העולם, משאית "המסע אל החדשנות" של אריקסון מגיעה השבוע גם לישראל, כשהמסר העיקרי: לאפשר לאנשים להיות בקשר. לא חשוב היכן נמצאים ברחבי העולם. מסר התואם את תפיסת אריקסון לגבי העולם המחובר וכפי שייראה בעתיד.
במשאית ההדגמות תציג אריקסון את פתרונות המולטימדיה המתקדמים הקיימים והעתידיים. פתרונות המולטימדיה האהובים על הצרכן הממוצע ועל חברות הסלולר הם פתרונות שלאחר יישומן מקבל הלקוח עולם של חדשנות דיגיטלית והנאה והמפעיל הסלולרי מרווח פעמיים - גם חדשנות טכנולוגית וגם צמיחה ברווחים. אל המשאית הוזמנו לקוחות החברה ושותפיה בלבד. המשאית ממוקמת בסטוקו ג'וניור, תל אביב.
בין הפתרונות שיוצגו:
  • פתרונות IPTV לטלוויזיה של העתיד - שירות חדשני של העברת שידורי הטלוויזיה, באמצעות פרוטוקול האינטרנט (IP), על-גבי פס רחב במיוחד.
  • פתרונות לטלוויזיה ותכני וידאו בסלולר - כל מפעילות הסלולר הישראליות נכנסו לתחום לאחרונה. אריקסון תספק תשובות לשאלות: כיצד ניתן יהיה לבנות מודלים חדשים בתחום ולפנות לקהלי יעד שונים? כיצד יכולים גורמים עסקיים לפרסם בסלולר ולגרוף רווחים נאים? וכדומה.
  • רשתות חברתיות צומחות בהתמדה גם בישראל, אך משתמשי הרשתות החברתיות בסלולר בישראל הם רק קהל קטן של "משוגעים לדבר". במשאית יודגמו פתרונות לשילוב בקלות של הרשתות החברתיות בסלולר באופן פשוט לכל משתמש.
  • פתרונות תקשורת לעסקים לא עברו שינוי משמעותי בשנים האחרונות. אריקסון מציגה במשאית "חשיבה מחוץ לקופסה" ומדגימה כיצד עסקים יכולים לחסוך בהוצאות התקשורת הארגונית, תוך אמוץ טכנולוגיות מתקדמות בקלות וביעילות.
  • טכנולוגיות הדור הרביעי - רבות מדובר בשוק על הדור הרביעי בסלולר. במשאית מדגימה אריקסון את טכנולוגיות ה-LTE לרשתות הדור הבא. רשתות מתקדמות, המספקות איכות קול בלתי מתפשרת יחד עם עולם שלם של אפשרויות בהורדת נתונים וניהול מידע בפס סלולרי רחב.
  • חזון הבית המחובר - Wi-Fi ביתי בו הטלוויזיה מתקשר עם הסלולר וניתן באמצעות פקודה דרך הסלולר להזרים סרט ממקום אחד למשנהו.
חברת אריקסון הינה המובילה העולמית באספקת טכנולוגיות, פתרונות ושירותים לשוק התקשורת ומובילה בטכנולוגיות הסלולר בדור השני, השלישי והרביעי. כיום מספקת אריקסון שירותי תשתיות ומנהלת רשתות, המשרתות למעלה מביליון מיליון מנויים ברחבי העולם ומובילה את השוק העולמי. סל מוצרי החברה כולל תשתיות לרשתות תקשורת ניידות ונייחות, פתרונות תוכנה ופתרונות מולטימדיה בפס רחב עבור מפעילות הסלולר, ארגוני אנטרפייז ותעשיית התקשורת. אריקסון פועלת ב-175 מדינות ומעסיקה יותר מ-75,000 עובדים.
בשנת 2008 עמדו רווחי החברה על 209 ביליון (SEK 32.2 ביליון דולר אמריקני). החברה נוסדה בשנת 1876 ומשרדיה הראשיים נמצאים בסטוקהולם, שבדיה. אריקסון רשומה בבורסה OMX הסקנדינבית בסטוקהולם וב-NASDAQ בניו-יורק. למידע נוסף בקרו ב-www.ericsson.com ,www.twitter.com/ericssonpress.

תאריך:  09/12/2009   |   עודכן:  09/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il