X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טורנדו
▪  ▪  ▪

חברת טורנדו מוצרי צריכה, משווקת מזגני טורנדו, משיקה בימים אלו את מועדון "טורנדו VIP": מועדון מתקיני מזגנים הגדול בישראל בו נכללים רק המתקינים המקצועיים והאיכותיים ביותר בשוק המיזוג. המשמעות: טורנדו מעניקה תו איכות למתקינים נבחרים וערבה לטיב עבודתם ומקצועיותם. למועדון נבחרו כ-400 מתקינים ברחבי הארץ מרשתות ענק המזגנים, עולם המיזוג מיזוג נטו ומתקיני VIP שעומדים בדרישות האיכות שהציבה החברה ועברו הדרכה מלאה על כלל 80 הדגמים שטורנדו משווקת בישראל. זו הפעם הראשונה בה חברה בתחום המיזוג מעניקה תו תקן למתקין ועומדת מאחוריו בצורה מלאה וחסרת פשרות.
"נתקלנו במהלך השנים בלא מעט לקוחות שהתאכזבו מאוד מרמת המתקין ואיכות ההתקנה של המזגן כך שנוצר מצב בו קשה ללקוחות לסמוך על בעל המקצוע", מסבירה סמנכ"ל השיווק של טורנדו, גלית מסד. "ההשקה של מועדון המתקינים החדש אמורה לפתור את הבעיה הזו. מבחינת הצרכן, קבלת שירות ממתקין החבר במועדון טורנדו VIP פירושו תעודת איכות שמדובר באיש מקצוע אמין, מקצועי ומהמעלה הראשונה. כל מתקין חבר מועדון יקבל כרטיס מפיץ מוסמך מטעם החברה, ואנו קוראים לרוכשי מזגני טורנדו לברר האם המתקין המגיע לביתם הוא אכן חבר מועדון, כיוון שחברות במועדון היא תו תקן לאיכותו ומקצועיותו של המתקין".
תהליך המיפוי ובחירת חברי המועדון נמשך מספר חודשים במהלכם אותרו ברחבי הארץ המתקינים הטובים והמקצועיים ביותר ובחודש הקרוב צפויים להצטרף למועדון עוד כ-100 מתקינים. המתקינים עוברים הדרכה מקצועיות במטה החברה על-ידי מהנדסי החברה על כל דגמי טורנדו בטכנולוגיות VRF, Inverter ו-On/Off. רק לאחר סיום התהליך זכו המתקינים הנבחרים להימנות במועדון היוקרתי. בסיום ההשתלמות מחתימה טורנדו את כלל המתקינים על אמנת שירות המחייבת אותם להעניק שירות בקריטריונים שקבעה החברה הכוללים: ייעוץ מקצועי חינם ו-5 שנות אחריות על ההתקנה עצמה, פרט המעניק ללקוח אחריות כפולה - גם על המזגן וגם עם ההתקנה. מתקין שלא יעמוד בסטנדרטים שהציבה החברה יורחק מהמועדון והחברה תיקח אחריות על ההתקנה שביצע, במידה שתתגלה בעיה.
השקת המועדון מציבה סטנדרטים חדשים בעולם מיזוג האוויר וממצבת את טורנדו כחברה מיזוג אוויר הראשונה שלוקחת תחת אחריותה את תחום ההתקנה לבעייתי ובעצם מעניקה לצרכן שקט נפשי גם במה שנוגע לטיב ההתקנה ולשירות ההתקנה. "אנו בטוחים שלקוחות טורנדו שיבחרו להתקין את המזגן באמצעות מתקין שהינו חבר מועדון יזכו לשירות טוב יותר ויהנו משקט נפשי לאחר ההתקנה", מסכמת מסד.

תאריך:  02/03/2010   |   עודכן:  02/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il