X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שלמה Sixt
▪  ▪  ▪

קבוצת שלמה Sixt משיקה אתר אינטרנט חדש לחברת השכרת הרכב שלמה Sixt, שכתובתו www.shlomo.co.il בהשקעה של כרבע מיליון שקלים. האתר משמש להשכרת רכב בישראל ובחו"ל, וישלב מספר אלמנטים פורצי דרך.
בתחום ההשכרה בישראל, מציע האתר החדש גם פטנט בלעדי העונה לשם "הקדמת? הרווחת!". בסיס השיטה עומד הרעיון כי ככל שהלקוח יקדים להזמין רכב להשכרה בישראל, הוא יוכל לקבל הנחה גדולה יותר, כאשר ההנחה שהוצעה ללקוח תקפה רק לאותו היום. המחיר תלוי ביום ההזמנה, כך שאחוז ההנחה יורד ככל שמתקרבים לתאריך איסוף הרכב על-ידי הלקוח. מכאן, שככל שיקדים הלקוח להזמין את רכב ההשכרה, כך תגדל ההנחה המוצעת לו. לדוגמא, הזמנת רכב 30 יום לפני מועד ההשכרה תזכה את הלקוח ב-15% הנחה; הזמנת רכב 26 יום לפני מועד ההשכרה תזכה ב-13% הנחה; הזמנת רכב 14 יום לפני מועד ההשכרה תזכה ב-7% הנחה, וכן הלאה. השיטה מאפשרת תהליך מלא של השכרת רכב בצורה מקוונת וללא מגע יד אדם.
השיטה החדשה מאפשרת ללקוח מסלול "שלם באינטרנט וקבל הנחה", ובמקביל, יכול הלקוח לבחור גם במסלול "שלם בעת הגעה לסניף", במסגרתו הלקוח אינו זכאי להנחה, אך גם אינו מחויב למסור את פרטי האשראי. מסלול זה נוצר מתוך ההבנה שהצרכן הישראלי עדין חושש למסור פרטים, לעומת השוק האמריקני שרובו מבוסס על שיטת PAYPAL, המאפשרת תשלום און ליין בכל אתרי האינטרנט באמצעות שם וסיסמא או קוד. כך, נותרים פרטי האשראי של הלקוח חסויים בכל אתר ואתר.
בין מכלול השיפורים שכולל האתר החדש, הושם דגש רב על עיצוב חדשני, המתבסס על ידע שנצבר בחמש שנים האחרונות. לדוגמא: בעת שבוחרים תאריך לאיסוף הרכב, נפתח תאריכון המתפרס על פני שלושה חודשים ומאפשר צפייה רחבה בטווח התאריכים, ולא בחירה נקודתית כמו בגרסאות הקודמות.
חידוש נוסף הוא בתחום השכרת רכב בחו"ל תחום התיירות היוצאת. האתר מאפשר מהיום לקבל את שובר השכרת הרכב ביד ומיד, כלומר, הלקוח יכול לשלם באינטרנט ולקבל את שובר השכרת הרכב להצגה בסניף איסוף הרכב בחו"ל, ללא מגע יד אדם. האתר מאפשר גם תשלום דרך מוקד ההזמנות במילוי פרטים מינימליים, וללא מחויבת למתן מספר כרטיס אשראי.
לדברי אייל שירזי, מנהל תחום האינטרנט בקבוצת שלמה Sixt, "בחמשת השנים האחרונות, מיצבה עצמה קבוצת שלמה Sixt כחברה מובילה גם בתחום האינטרנט. בהתאם לכך, התקציב המוקצה לפרסום באינטרנט גדל לכ-40% מתקציבי השיווק הכוללים. השיטה החדשה שאנו מיישמים בתחום ההשכרה בישראל היא מהפכה של ממש בכך שהיא מתמקדת בלקוח הבודד היושב מאחורי המחשב, ולמעשה, מעניקה הנחה הניתנת ללקוח הספציפי לאותו יום בלבד. אנו נותנים ללקוח מספר תשובות לשאלה "מדוע להשכיר רכב דווקא עכשיו"? כאשר ההנחה שמקבל הלקוח תלויה ברגע שבו מתבצעת ההזמנה באתר. בנוסף, הובלתי מהלך של הגשת בקשה לרשום את הרעיון המהפכני כפטנט, באמצעות חברת אדיסון עורכי פטנטים בע"מ. בימים אלה הבקשה נמצאת בבחינה, ואני מקווה שנדע בקרוב האם היא התקבלה".
אודות קבוצת שלמה Sixt
קבוצת שלמה Sixt היא קבוצת הרכב המובילה בישראל, ומפעילה צי פעיל של למעלה מ-70,000 כלי רכב. הקבוצה כוללת מגוון פעילויות בתחום הרכב, בכלל זה, חברת השכרה, ליסינג תפעולי, ליסינג פרטי, מכירת רכב מיד ראשונה, חברה לביטוח, רשת מוסכים ושירותי דרך וחברת הליסינג וההשכרה ברומניה.

תאריך:  16/03/2010   |   עודכן:  16/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il