X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נס טכנולוגיות
▪  ▪  ▪
מילאן סאמש [צילום: יח"צ]

נס טכנולוגיות (NASDAQ, TASE: NSTC) הודיעה על מינויו של מילאן סאמש לנשיא נס במזרח אירופה. סאמש ידווח לשכי גרליץ, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות, ויהיה אחראי על פעילותה של נס בצ'כיה, סלובקיה, הונגריה ורומניה. משרדו של סאמש יהיה בפראג, צ'כיה. סאמש מחליף את איוואן הרושקה, אשר פרש מנס לאחרונה.
סאמש שימש בין השנים 2005-2007 כמנכ"ל נס צ'כיה, וקודם לכן (מ-2004 עד 2005) כסגן נשיא לתפעול של נס במזרח אירופה. לסאמש 18 שנות ניסיון בענפי טכנולוגית המידע והתקשורת. סאמש חוזר לנס לאחר שכיהן בשנתיים האחרונות כמנכ"ל אורקל צ'כיה. קודם לכן שימש כמנהל מכירות בחברת-הבת הצ'כית של Logica - חברה בינלאומית המספקת שירותים עסקיים ושירותים בתחום טכנולוגית המידע. בעבר היה מנהל פיתוח עסקי בחברת-הבת הצ'כית של Nokia Networks - חברה גלובלית המספקת טלפונים ניידים ורשתות.
"אני שמח לקדם בברכה את מילאן כנשיא נס אירופה ואני בטוח שניסיונו הרב יסייע לנו לחזק עוד יותר את מעמדנו בשווקים של מרכז ומזרח אירופה" אמר שכי גרליץ, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות. "מקור של שליש מהכנסותינו הוא במרכז ומזרח אירופה ופעילות זו היא חלק מהאסטרטגיה הגלובלית. אנו מחוייבים להמשיך ולפתח את עסקינו באזור זה. אני מבקש גם להודות לאיוואן הרושקה על תרומתו הרבה לנס טכנולוגיות ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".
"אני שמח לשוב לנס ומצפה לאתגרים המרתקים הניצבים בפנינו" אמר מילאן סאמש. "למרות ההאטה הכלכלית במרכז ומזרח אירופה במהלך 18 החודשים האחרונים, יש לשוק זה פוטנציאל ניכר לצמיחה ארוכת טווח. יחד עם הנהלת נס טכנולוגיות נוביל את נס במזרח אירופה לצמיחה ולהצלחות נוספות".
אודות נס טכנולוגיות
נס טכנולוגיות (NASDAQ: NSTC and TASE: NSTC) הינה חברה גלובלית המספקת שירותים ופתרונות בתחום המחשוב וטכנולוגיות המידע (IT). נס טכנולוגיות מתמחה בפיתוח מוצרי תוכנה; בשילוב של מערכות, פיתוח יישומים וייעוץ; ובהפצת מוצרי תוכנה. נס מספקת את מגוון פתרונותיה ושירותיה תוך שימוש במודל אספקה גלובלי המשלב בין offshore, near-shore וצוותים מקומיים. לנס שותפים עסקיים רבים בתחומי החומרה והתוכנה ברחבי העולם, והיא מעסיקה כ-7,800 עובדים ב-18 מדינות ברחבי העולם. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה: www.ness.com.

תאריך:  18/03/2010   |   עודכן:  18/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il