X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בינת תקשורת מחשבים
▪  ▪  ▪

בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת, תקיים זו השנה השביעית ברציפות את כינוס Bynet Expo 2010 - אירוע הדגל של קהילת ה-ICT. הכינוס מהווה נקודת מפגש לאנשי תעשיית ההיי-טק והתקשורת ומרכז את כל החידושים העולמיים הרלוונטיים לשוק הישראלי בתחומי המחשוב, התקשורת והטלקומוניקציה. השנה הורחב הכינוס ויציג גם פתרונות אבטחה היקפית (HLS) מבוססי IP.
ההשקעה בכינוס בינת אקספו תגיע השנה לעשרות מיליוני שקלים, עם ציוד טכנולוגי בשווי של יותר מ-25 מיליון שקלים ועלות הפקה כוללת בהיקף של 2.5 מיליון שקלים. בין 50 החברות שיציגו בתערוכה ניתן למצוא השנה גם את אורנג', הוט, ג'וניפר, סיסקו ופוליקום.
בינת אקספו יתקיים ביום שני, 10 במאי 2010, בביתן מס' 1 במרכז הירידים, גני התערוכה, תל אביב, וצפויים להשתתף בו למעלה מ-2,500 מנהלים ואנשי מקצוע בתחומי ה-ICT. אמצעי ההמחשה בכינוס יתבססו גם הם על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום התקשורת, ויקנו למשתתפים חוויית משתמש מהדור החדש. את המליאה יפתחו יהודה זיסאפל, יו"ר קבוצת רד-בינת ואלון בן צור מנכ"ל בינת תקשורת, ובאירוע הסיום יוכלו הנוכחים ליהנות ממופע הבידור של אלי ומריאנו.
Follow the Revolution היא כותרת כינוס בינת אקספו 2010, שיתמקד השנה במהפכה הטכנולוגית של העשור הקודם ובמשמעויות המהפכה של העשור שבפתח, בתחומי המידע, אינטרנט ורשתות חברתיות, אבטחת מידע והאלחוטיות שהביאה עמה ניידות וזמינות 24X7. השינויים הטכנולוגיים מביאים איתם שינויים דרמתיים בהרגלי הצריכה ותרבות העבודה ברמת הפרט והארגון.
בינת תקשורת, כחברת אינטגרציה מובילה בעולם התקשורת וה-IT, מביאה את המהפכה ללקוחותיה מדי יום, עם הטכנולוגיות והשירותים המתקדמים ביותר של יצרנים מובילים בעולם. כינוס בינת אקספו יהיה מפגן ענק מרשים שיתפרש על פני 3,000 מ"ר, של כל הפלטפורמות הטכנולוגיות והשיווקיות שפותחו או נמצאות בשלבי פיתוח, כדי לתת מענה לצרכים החדשים המשתנים של השוק.
אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים: "אנו מצויים בעיצומה של מהפכה טכנולוגית שיוצרת שינוי עולמי בדפוסי העבודה, אופי השירותים וניהול המידע. בהתאם משתנה גם תפקידו של האינטגרטור, שנדרש ליישם את המהפכה בהתאם לדפוסי הצריכה המשתנים בארגונים. לבינת חזון משלה לקראת העשור הבא וההיערכות למימושו החלה כבר בעשור הקודם. בינת אקספו היא הפלטפורמה המקיפה ביותר הקיימת כיום בשוק ה-ICT הישראלי, המספקת לנו אפשרות להציג חזון זה ולשותפים שלנו - היצרנים הפועלים בתחום, במה להציג את יכולותיהם. בינת תקשורת וחברות קבוצת בינת ימחישו את יכולות היישום והביצוע הגבוהות המספקות מענה רחב לכלל תשתיות ה-ICT בטכנולוגיה המתקדמת ביותר".
הכינוס יחולק לשמונה אולמות תוכן בנושאים: וידאו ותלת-מימד, מחשוב ענן, HLS, אבטחת מידע, טלקומוניקציה, מרכזי מחשוב ותקשורת אלחוטית. האולמות יכללו הרצאות ורבי-שיח בהשתתפות מומחים מקבוצת רד-בינת ושותפותיה העסקיות, כמו-גם תערוכת יישומים ענקית, שתספק הצצה אל הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, כולל הדגמות חיות של חידושים שיוצגו בכינוס בפעם הראשונה בישראל.
בין החידושים שיוצגו: שיחות וידאו קונפרס בטכנולוגיות תלת-מימד, שילוב טכנולוגיות חדשניות בתחום ה-HLS כולל יכולות Video Analytics, חשיפה ראשונה בישראל של מתגי תקשורת חדשים, New Generation FW, טכנולוגיות MVNO, פתרונות אלחוט חדשניים, מוקדי שירות מבוססי וידאו, ניהול שיחות וידאו באמצעות iPad TelePresence, טכנולוגיית כבלים חדשה מבוססת DOCSIS 3.0, קישור בין אתרים כגון Facebook לעולם הטלפוניה ושירותי ענן מתקדמים.
ערב הכינוס תקיים בינת תקשורת אירוע בכירים לראשי קהילת ה-ICT בישראל, במהלכו יציג בפניהם אלכס גלעדי, נשיא קבוצת קשת וחבר הוועד האולימפי, את חזונו בנושא "האירוע הגדול בעולם: חזון - הקמה - מימוש".
ההשתתפות בכינוס אינה כרוכה בתשלום, אך מחייבת הרשמה מראש. לפרטים נוספים והרשמה: www.bynet.co.il.
אודות בינת תקשורת מחשבים
בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת, מציעה ללקוחותיה שירותי יעוץ, תכנון, יישום והטמעה של פתרונות מקיפים בתחום רשתות התקשורת מחשוב ואבטחת מידע. החברה הוקמה בשנת 1975, ומאז מספקת פתרונות ושירותים עבור מאות ארגונים בכל הגדלים, במגזרי הביטחון, התעשיה,הטלקום, התשתיות, הממשלה, הבריאות, התקשורת, הפיננסים, האקדמיה ועוד.
החברה מתמקדת בתחומי ה-IP, קול, אודיו/ וידאו, אבטחה, יישומים ניידים, טלפוניה ומערכות מחשוב. בינת תקשורת מחשבים מעסיקה מאות עובדים, ומביאה עימה לפרויקטים השונים את ניסיון האינטגרציה של 7 חברות קבוצת בינת ואת יכולות פיתוח הטכנולוגיה של 14 חברות קבוצת RAD. החברה היא שותף מוסמך בדרגות הגבוהות ביותר של ספקיות החומרה והתוכנה המובילות בעולם, בהן: Cisco, Vmware, Polycom ,Symantec, Dell, HP, 3Com, EMC Microsoft, Juniper, McAfee, ו-RAD Group www.bynet.co.il.

כינוס בינת אקספו 2010
תאריך:  15/04/2010   |   עודכן:  15/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il