קרסו מוטורס, יבואנית מותג הרכב רנו, תצא בשבוע הקרוב בקמפיין פרסום רחב לרגל ההצלחה והמחמאות שקטפה המכונית "רנו פלואנס" לאחר השקתה לפני כמספר חודשים.
ההשקעה בקמפיין נאמדת במיליון שקלים ותכלול גם פעילות אינטרנט רחבה.
הקמפיין, נערך על-ידי משרד הפרסום גליקמן, נטלר סמסונוב, תחת הכותרת: "רנו פלואנס מקבלת מחמאות מצד לצד". הקמפיין יכלול מודעות פרסום בעיתונות הארצית ובמקומונים, פרסום באינטרנט, מסע קידום מכירות רחב ונראות כוללת בסניפי המותג הפרוסים ברחבי הארץ.
הרעיון העומד מאחורי מודעות הפרסום הוא לשים דגש על השבחים והמחמאות שקיבל הרכב מעיתונאי הרכב הבכירים לאחר שהתנסו בו. מדובר בקמפיין חדשני ומקורי שלא נראה עד כה, כיוון שיש השתלטות של מודעת הפרסום בעמודים המיועדים לכתבות. עידו רוזנבלום ישמש כפרזנטור ויככב במודעות הפרסום.
אסף שטרנברג, מנהל מותג רנו מסר כי: "הקמפיין שם דגש על האיכויות של המכונית המובילה של רנו רנו פלואנס הזוכה לשבחים הן מצד הלקוחות המרוצים והן מצד עיתונאי הרכב המובילים ששיבחו את הרכב מבחינת איכות ונוחות השימוש בו. החלטנו לצאת בקמפיין חדשני ומקורי השם דגש לזווית מעניינת שלא התייחסו אליה עד כה".
קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב - יגאל שמיר; ארט דיירקטור - מיכל מנגוט; קופירייטר - נועם פתחי; תקציבאית - סיוון צרפתי; סופרוויזרית - עירית פסטרנק.