X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דנשר אינטרקוסמא
▪  ▪  ▪
[צילום: רוברט סמית]

חברת דנשר אינטרקוסמא, יבואנית ומשווקת מוצרי טיפוח ובישום בישראל, קיבלה את הזיכיון לשיווק המותג PLAYBOY בישראל. PLAYBOY הינו אחד מהמותגים הגדולים בעולם, המוכר מוצרי צריכה ופנאי בהיקף של כ-800 מיליון דולר בשנה.
למותג מודעות גבוהה והינו מותג בינלאומי רב-תחומי - מלבד המגזין וערוץ הטלוויזיה, בבעלותו חנויות אופנה, אקסוסריז כגון משקפי שמש, בגדי ים, שעונים.
דנשר אינטרקוסמא תשווק בישראל את סדרת הבישום והטיפוח לגבר, הפונה בעיקר לצעירים. הסדרה כוללת בישום ודאודורנטים ספריי גוף, בארבעה ניחוחות שונים - PLAYBOY הוליווד, PLAYBOY מליבו, PLAYBOY מיאמי ו-PLAYBOY וגאס.
ארז קירשנר, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה אינטרקוסמא: "מותג PLAYBOY נחשב לאחד המותגים הפופולריים בעולם, ואנו מאמינים בפוטנציאל שלו בשוק הישראלי, בעיקר לאור הגידול המתמיד בקטגוריה של מוצרי טיפוח ייעודיים לצעירים".
רנית קוליקנט, מנהלת השיווק: הקונספט שעומד מאחורי המהלך הוא PRESS TO PLAY - הנאה מושלמת במרחק נגיעה, הרי כל גבר חולם על חיי PLAYBOY חיי נער שעשועים. השילוב של המותג החזק והמוכר, יחד עם ניחוחות מעולים ופנייה ממוקדת לקהל המטרה מהווה הזדמנות.
השקת המותג בישראל תלווה בהשקעה של כחצי מיליון שקלים, ותכלול נראות בנקודות מכירה, פעילויות קידום מכירות בברים ודיסקוטקים ופעילויות באינטרנט וברשתות חברתיות.
קטגוריית הדיאודורנטים לגבר צמחה בשנת 2009 כ-6% (כספי) עם היקף מכירות של כ-130 מיליון שקלים, כאשר הספריי מהווה את הנתח הגדול ביותר (51%), סטיק 15.7%, סטיק ג'ל 25.8% ורולאון 7.5%. קטגורית דאודרנט ספריי רשמה גידול של 7%, כאשר מתוכה - מהווה ספריי גוף 47% ודאודורנט ספריי 53%.
סדרת המוצרים צפויה לעלות למדפים במאי 2010.
דנשר - אינטרקוסמא היא חברת שיווק הפצה מהמובילות בישראל, המשווקת ומפיצה מגוון רחב של מותגים בתחומים שונים: מוצרי תינוקות, טואלטיקה, מזון, קוסמטיקה וניקיון (של S.C. Johnson). בין המותגים המובילים שהחברה מפיצה: פראש וואנס, נוק, אדג', פלייטקס, אנרגייז'ר, מרידול, אלמקס, טואלט דאק, רייד, סופט טאצ', מינרל קר, אדידס, פנג'ל, מרמולייט, סוכרלוז פופסטאר, עוגיות mooi, בייבי ביס, פרימור ומותגים בתחום הקוסמטיקה הסלקטיבית והבישום: Bio Derma, Ferre, La Perla, Roberto Cavalli.
דנשר, בבעלות משפחת ברק, פועלת כבר מזה 40 שנה.
תאריך:  06/05/2010   |   עודכן:  06/05/2010
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il