X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טמפו
▪  ▪  ▪

פפסי מקס יוצאת במהלך שיווקי חדשני ויוצא-דופן, בו היא מציעה לגולשים בפייסבוק להפסיק לפנטז ולבוא לבזבז מיליון שקלים ב-24 שעות רק על FUN! טמפו תשקיע כ-10 מיליון שקלים במהלך הייחודי. המהלך יתרחש ברשת החברתית פייסבוק, הזוכה ייבחר על-ידי הגולשים והוא יגובה בקמפיין טלוויזיה, רדיו, פעילות קידום מכירות וניו מדיה.
גיא צוקרמן, מנהל השיווק של טמפו, מציין כי "מהלך ה'ביג ספנדר' תואם את אסטרטגיית המותג בארץ ובעולם להמשיך ולהציע חידושים מקוריים שיבססו את פפסי מקס כמותג חברותי, חדשני, חוויתי וטרנדי". צוקרמן מוסיף כי "עוצמת החוויה בה יזכה ה'ביג ספנדר' לבזבז עם חבריו כ-1,000,000 שקלים רק על חוויות ו-FUN היא חסרת-תקדים ותואמת את תפיסת המותג 'MAX IT WITH YOUR FRIENDS'".
מהות התחרות:
BIG SPENDER של פפסי מקס פונה לגולשים בפייסבוק: "הפסיקו לפנטז - ובואו לבזבז - מיליון שקלים ב-24 שעות רק על FUN!" - הקמפיין, בהשקעה של כ-10 מיליון שקלים, מאתגר את הגולשים בשאלות הבאות:
חושב שאתה והחברים שלך יכולים לבזבז 1,000,000 שקלים ב-24 שעות? נשמע טוב נכון?! אבל יש תנאי אחד - אסור לכם לקנות שום דבר חומרי. לא, אפילו לא טי שירט... כלומר יום שלם של בזבוזים רק על חוויות וכיף עם החברים. חושבים שתוכלו לעמוד בזה?? בואו ותגידו לנו איך ואולי תזכו להגשים את הפנטזיות הכי פרועות שלכם. חפשו PEPSI MAX בפייסבוק או www.bigspender.co.il.
שלבי הקמפיין:
שלב א' - החל מה-4.5.10 יכולים גולשי פייסבוק להיכנס לאפליקציית ביג ספנדר בכתובת: www.apps.facebook.com/pepsi-big-spender, או לחפש PEPSI MAX ISRAEL בפייסבוק, להעלות את הרעיון שלהם ושל החברים, באמצעות טקסט, תמונות, וידאו ולהשתתף בתחרות.
שלב ב' - 25.5.10 סגירת ההצבעה ובחירת 10 הפיינליסטים שיקבלו הכי הרבה לייקים (הצבעות גולשים) בפייסבוק.
שלב ג' - 26.5.10- 30.5.10 שלב הגמר בו יופיעו באפליקציה רק עשרת הפיינליסטים שיתחילו את ההצבעות מאפס. הרעיון שיקבל את מירב הקולות עד ה-30.5 יזכה להיות הביג ספנדר.
שלב ד' - 30.5.10 יום ההכרזה על הזכייה של הביג ספנדר.
שלב אחרון - 10.6.10 (נתון לשינוי) יום המימוש - היום הגדול! הזוכה המאושר ילווה בפמליה בהתאם לבחירות שעשה עם מינימום שני חברים ומקסימום ללא הגבלה.
קמפיין טלוויזיוני יעלה לאוויר ב-09.05.10, באמצעות משרד הפרסום: גיתם BBDO עם הסיסמא: "תפסיקו לפנטז, בואו לבזבז". פעילות קידום מכירות: חברת ZEZE, קמפיין ניו מדיה: חברת @ze, מפעילת פעילות האפליקציה: זיבאבה.
תאריך:  10/05/2010   |   עודכן:  10/05/2010
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il