האוניברסיטה הפתוחה בחרה בקונספט הקיראטיבי שהובילה לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ), לפרסום ומיתוג ביה"ס חשיפה של האוניברסיטה הפתוחה. על מיתוג ביה"ס חשיפה התמודדו שישה משרדי פרסום מובילים, כשהקונספט שהובילה לפ"מ כאמור נבחר להוביל את הקמפיין הנוכחי. הקמפיין הנוכחי אמור לצאת לדרך ביום שישי הקרוב (23.05.03).
מטרת הקמפיין הנה לחשוף את בית הספר חשיפה לציבור הרחב דרך שורה של מודעות בעיתונות הכתובה והאינטרנט לקראת שנת הלימודים התשס"ד. מטרה נוספת הנה לקשור את שם בית הספר "חשיפה", עם שמה של האוניברסיטה הפתוחה הנתפשת בקרב הציבור כמוסד לימודים איכותי ורציני למקצועות השונים.
כן, עיצבה לפ"מ עבור בית הספר את הידיעון לשנת הלימודים תשס"ד (2003-2004). במסגרת זו, שונה לחלוטין העיצוב המסורתי של ידיעון "חשיפה" ובמקומו עוצב ידיעון בפורמט עכשווי, על בסיס הקונספט הפירסומי שנבחר לבית הספר.
הסיסמא המובילה בקמפיין זה היא "חשיפה- קוד הכניסה שלך לעולם הדיגיטלי", כשבכל מודעה יופיע אייטם שקשור לאחר ממקצועות הלימוד, לדוגמה, כפתור PLAY במכשיר עריכה ועליו הכיתוב "ללחוץ על הכפתור הנכון".
חשיפה הנו בית ספר ללימודי מקצועות הפרסום והמדיה בהם מדיה דיגיטלית, אנימציה, קופירייטינג, תחקירנות ועוד. ביה"ס פועל במסגרת מערך לימודי החוץ באוניברסיטה הפתוחה.
דוגמאות לכיתוב המודעות:
"מדברים איתך קריאטיבית בעולם של טלוויזיה, פרסומות ועיתונות, כשתסריטאות, קופירייטינג ותחקירנות הם מקצועות מבוקשים - רק מקום אחד מלמד ברמה מקצועית מנצחת. חשיפה..."
"מדברים איתך אקדמית בעולם של אקדמיה ומרוץ לתארים, יש צורך במסלול לימודים המאפשר לך צבירת נקודות לתואר. מתאים לך? חשיפה..."